/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
min pc er langsom
Fra : Numan
Vist : 750 gange
50 point
Dato : 09-08-08 01:00

Hej alle når jeg spiller Ghost.Recon.Advanced.Warfighter.2 hakker spillede hele tiden, er der nogen der ved hvorfor.

OS-navn   Microsoft® Windows Vista™ Ultimate
Version   6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
Anden OS-beskrivelse    Ikke tilgængelig
OS-producent   Microsoft Corporation
Systemproducent   To Be Filled By O.E.M.
Systemmodel   To Be Filled By O.E.M.
Systemtype   X86-based PC
Processor    Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz, 3017 Mhz, 1 Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
BIOS-version/dato   American Megatrends Inc. P1.30, 19-01-2007
SMBIOS-version    2.4
Windows-mappe   C:\Windows
System-mappe   C:\Windows\system32
Startenhed   \Device\HarddiskVolume1
Abstraktionslag for hardware   Version = "6.0.6001.18000"
Installeret fysisk hukommelse (RAM)   768 MB
Fysisk hukommelse i alt   767 MB
Tilgængelig fysisk hukommelse   140 MB
Virtuel hukommelse i alt   1,75 GB
Tilgængelig virtuel hukommelse   827 MB
Plads til sidefil   1,04 GB
Sidefil   C:\pagefile.sys

siger menge tak hvis i kan hjælpe mig med den.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-08 01:22

prop noget mere RAM i kassen.

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 09-08-08 01:24

er det der for den hakker og er der foskel på ram hvordan skal jeg ved at en ram kan passe til min pc

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-08 01:31

du kan tage rammen ud af computeren (når den er slukket) og så tage den med i butikken, så kan de sælge dig en magen til. Eller du kan installeret everst som kan fortælle dig alt hvad du har brug for at vide om din computer, fx. hvilken type ram du har i den. Everst kan hentes her: http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=UE&lang=en

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 09-08-08 01:32

tak skal du have skal nok prøve de

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-08-08 09:25

Du har ALT for lidt ram, Vista bruger i sig 700 mb og opefter.
Den har jo lavet en sidefil på 1,75 gb og bruger dermed harddisken som hukommelse.

Mindst 2 gb fysisk ram til Vista er en grundregel, uanset om man spiller eller ej.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-08-08 11:41

LuffeA der vil jeg nok mener at man siger 3 Gb, også uanset om man spiller eller andet, vista har utroligt meget grafik i brugerinterfacet som kræver meget arbejde og brug af den fysiske hukommelse.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 09-08-08 14:43

Specs for spillet siger også minimum 1gb ram. Men hvad med grafikkortet, er dit lavet til at kunne trække spillet?

Godkendelse af svar
Fra : Numan

Dato : 02-10-08 12:12

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-10-08 20:21

Funger det så????