/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vario til CPI
Fra : kan2
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 11-03-03 18:34

Hej, er der nogen som med sikkerhed kan fortælle mig hvilken vario jeg med fordel kan købe til min CPI? Én som PASSER!!!

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 11-03-03 19:01

der er Hebo og Polini.

Kommentar
Fra : kan2

Dato : 11-03-03 19:23

jeg har fået at vide af Dansk Scootertun at hebo's "HEBO Vario New Generation, miranelli" ikke passer. Kan du give mig et specifikt navn på en variator fra et af de to mærker som passer?

Accepteret svar
Fra : MAHAA

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-03 20:39

Gå ind på www.scooter-shoppen.dk og køb Top Racing variator M/3 sæt ruller den passer 100% har den selv og yder et kanont godt og jævnt optræk...

MVH

Morten Haagen

Godkendelse af svar
Fra : kan2

Dato : 13-03-03 18:27

Tak for svaret MAHAA. Det var sgu rart! Hvad med kvaliteten?

Kommentar
Fra : MAHAA

Dato : 13-03-03 21:23

Kvalliteten kan jeg også klart anbefale...