/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
udskiftning af toilet
Fra : rcn
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 06-08-08 22:38

Jeg vil gerne have skiftet mit toilet uden af skulle reparere gulvet efter skruehullerne.
Er der nogen, der kender en model med en fodbrede større end 22 cm?
Den eneste model jeg umiddelbart har kunnet finde er Gustavsberg Nordic...

Hilsner Rikke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-08 23:02

Hej rikke.
Citat
Den eneste model jeg umiddelbart har kunnet finde er Gustavsberg Nordic...

Det var det vi blev anbefalet at købe da vi lavede nyt badeværelse.
Og jeg kan hilse dig og sige det fortrød vi ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 08:53

Du tager bare "fodmålet" (ikke skomål) med i det nærmeste byggemarked.....

Sålænge det nye toilet dækker de gamle huller i gulvet er det ikke så vigtigt om det er de SAMME huller der skal bruges.....

Næste gang toilettet er tjenlig til udskiftning er gulvet det sikkert også alligevel.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 08:55

PS...

Ikke at forklejne Gustavsberg´s produkter - de er skam udmærkede

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 07-08-08 09:30

Tips...
Gør som refi skriver.Få fat i et stykke bly,klip/skær "fodmålet" sæt blyet under fodmålet.Såfremt gulvet er en smule ujævnt, står toilettet bedre fast.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-08-08 19:10

husk nu at kontrollere om du har gulvvarme så du ikke borer de nye huller gennem varmerørene

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 22:28

Citat
så du ikke borer de nye huller gennem varmerørene

Så klager du til den AMATØR der har lavet gulvvarmen

SÅ stor forskel er der IKKE på toilet"fødder"......