/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gave ideer til 40 års bryllup
Fra : Koenkarla
Vist : 5970 gange
267 point
Dato : 06-08-08 18:07

Ohøj

Hvad søren gir man sine forældre der har været gift i 40 år ??? er helt lost for ideer Weekend ophold er de ikke til da de er til ferie med hele familen og vi har lige været afsted.Billeder af børnebørne fik de i julegave sidste år og et af hele familie dur heller ikke da min søster ikke vil være med. En rejse er heller ikke ideen mit far tør ikke flyve og desuden meget kræsen og kun til dansk mad.Ting til ders hus mangler de heller ikke ... please kom frisk med ideer

Accepteret svar
Fra : constancef

Modtaget 277 point
Dato : 06-08-08 18:34

nu er det jo svært da jeg ikke ved hvor meget det må koste, men jeg gætter på at de må være på alder med mig, og boede jeg stadig i hus, ville jeg ønske mig en vandsten,, Og har de sådan en , hvad med at plante et træ, eller et solur. 3 ting der ikke er helt almindelige men meget dekorative, og måske noget de alligevel ikke har.
m.v.h.
constancef

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-08 18:35

Et "årsabo" på Kandu....

Det giver MANGE timers underholdning.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-08 18:50

hej med dig/jer.
Hvad med et gavekort til en dag med ren forkælelse.
Jeg tænker på indkøb og lækker middag lavet af børnene med tilhørende vin og opvasken ikke at forglemme. Medens i vasker op sender i de "gamle ! i bio og sørger for kaffen til de kommer hjem igen.
Og så smutter i lige så stille ud af døren og lader dem hygge sig.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-08-08 19:02

En stok med påmonteret cykel ringeklokke til din far,
stavgangs stokke til din mor, evt. påmonteret mobil forbindelse til din far...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-08-08 19:16

Ja det er en hård nød at knække

Men på trods af din afvisning af weekend ophold og lign. syntes jeg alligevel, du skal kigge på konceptet Bongobox.

Her er mulighed for at købe oplevelser af alle mulige slags...

Håber du kan bruge noget derfra -nogle gange er det godt at blive overrasket
http://weekendesk.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=30

Kommentar
Fra : Koenkarla

Dato : 06-08-08 19:51

Mange gode forslag.. Mine forældre er 62 og 59 år...

En stok med påmonteret cykel ringeklokke til din far - Hahaha sådan en har han dog er det holder til hans øl på også...

stavgangs stokke til din mor, evt. påmonteret mobil forbindelse til din far - tror jeg bliver gjordt arveløs hvis jeg gi hende sådan nogen,mobilen bruger hun kun når hun er ude og gøre bil...

Et "årsabo" på Kandu.... [Hahahahaha] - det er kun min far,der af og til bruge computen og internettet bruger han ikke rigtig

Hvad med et gavekort til en dag med ren forkælelse.
Jeg tænker på indkøb og lækker middag lavet af børnene med tilhørende vin og opvasken ikke at forglemme. Medens i vasker op sender i de "gamle ! i bio og sørger for kaffen til de kommer hjem igen.
Og så smutter i lige så stille ud af døren og lader dem hygge sig. - Som sådan er den en rigtig god ide MEN mine forældre er meget kræsen og spiser KUN dansk mad. Biffen har min far ikke været i siden de gode gammel dage hvor helten er Poul Reichhardt og tror ikke der går nogen film han vil synes om....

nu er det jo svært da jeg ikke ved hvor meget det må koste, men jeg gætter på at de må være på alder med mig, og boede jeg stadig i hus, ville jeg ønske mig en vandsten,, Og har de sådan en , hvad med at plante et træ, eller et solur. 3 ting der ikke er helt almindelige men meget dekorative, og måske noget de alligevel ikke har. - Det her er til gengæld en fed ide tusind mange tak....

Godkendelse af svar
Fra : Koenkarla

Dato : 06-08-08 19:52

Tak for svaret constancef.