/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
DDV opskrift
Fra : LeaBia
Vist : 612 gange
85 point
Dato : 06-08-08 17:45

Hej

er der en der kan hjælpe mig. jeg leder efter en opskrift fra bogen "spis dig slank 2" det skulle være en med rejer og melon?

Håber der er en der kan hjælpe mig :)

På forhånd tak

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-08-08 17:52
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-08-08 19:05

Du kan købe bogen her for kun 149,- der er sikkert også andre gode opskrifter du kan bruge

http://www.torvet.dk/products/productinfo.aspx?productid=9408&MenuItemID=687

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-08-08 19:51

Helt ærligt hvorfor laver du dig tage dybt i røven af en kommeciel virksomhed som DDV.
Du kan ikke tabe dig ved at spise DDV mad, du taber dig ved at lade være med at spise.
Og hvem fanden er dum noget til at lave is som de sælger som slanke mad og chokolade kage.
Ej føj for helvede de sku ha et spark i fissen alle dem som arbejde for DDV.

De tar røven på folk.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-08 22:16

Citat
Ej føj for helvede de sku ha et spark i fissen alle dem som arbejde for DDV

Hvorfor skal du være så vulgær at "hører" på ???

Kommentar
Fra : LeaBia

Dato : 07-08-08 09:26

scootergrisen.

Jeg er ikke på slankekur, leder efter en bestemt opskrift som jeg skal lave til forret til min datters barnedåb på søndag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-08-08 22:07

Hej med dig.
Var det her noget ??
Citat
75 g pillede rejer
100 g hummerhaler
1/4 honningmelon
1 lille avocado
lidt citronsaft
små cherrytomater
1 håndfuld rucolasalat
2-3 minimajs

Dressing:
1 dl cheasyfraiche 9%
1 spsk tomatketchup
lidt karry
salt og kværnet peber

(Til 2 personer)

Skær melon og avocado i små stykker. Dryp avocadoen med citron, så den ikke bliver mørk. Anret på tallerkener eller på et lille fad med blade af salat, tomat og lidt minimajs skåret i stykker. Drys rejer og hummerhaler over.
Rør dressinen sammen og smag til med lidt citronsaft.

Fandt en jeg mener minder om den men er ikke sikker