/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Flytning Århus - Randers
Fra : Rasmuzzen
Vist : 794 gange
100 point
Dato : 06-08-08 16:02

Hej med jer

Jeg skal flytte fra Århus til Randers, en bil på 20 kbm vil kunne klare det.

Spørgsmålet er hvor billigt det kan lade sig gøre...jeg kan selv leje en bil og klare slæbet, men jeg har desværre dårligt knæ....så jeg kan stort set kun køre bil..
Det billigste tilbud fra flyttefirma ligger på omkring 3000,-...
Nogen billigere?

Hvis jeg selv lejer en bil, koster det mig ca. 800,-..så mangler jeg 2 mand til at slæbe kasser i 2 timer...1 time i Århus og en time I Randers...jeg gir 200 pr mand i timen...men hvor finder jeg dem?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-08 16:07

Hæng nogle sedler op på kollegiet, supermarkedet, gymnasiet (åbner snart igen)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-08-08 17:21

Du kan også oprette en gratis annonce her

http://fritidsjob.onlineannoncer.dk/?ses=225679794

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-08 18:54

Har du ikke et par stykker i din omgangskreds er der nok ikke meget at gøre - så må du betale dig fra det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-08 18:56

Citat
44- årig mandsling med for meget fedt på maven, en træls computer, et træls arbejde, træls famile, træls bolig, trælse venner, trælse vaner.......

Mon det nu er knæet der "driller"

Kommentar
Fra : janik

Dato : 06-08-08 23:30

Rasmuzzen 3000kr er nu meget billig for at flytte og
du kan komme til at betale ligeså meget ved at
sæte sedler op så tag dog det tilbud.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 07-08-08 10:24

Prøv ML-flyt i Århus, fik en knaldgod betjening der