/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lavestebud.dk
Fra : niller59
Vist : 1377 gange
100 point
Dato : 06-08-08 14:58

Hej
Er der nogen der har erfaring med dette firma www.lavestebud.dk , jeg har set på deres afsluttede auktioner, blandt " vinderne " er der flere gengangere af navne samt at det tilsyneladende er en masiv overvægt af svenske navne.
Er det fiktive vindere de opgiver ?
Er det et reelt firma - eller er der indbygget bondefangerei i firmaet ?

Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-08-08 15:04

Helt klart et spørgsmål om at lokke penge ud af brugerne...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-08 15:12

Hold dig fra den side.

Det er "ejeren" af siden der tjener penge. Hver gang du giver et bud, så skal du betale.

Politiet har advaret mod de sider.

Finder lige et link.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-08-08 15:23

Som der stod på forsiden da jeg besøgte sites...
"Hvad siger du til en ny bærbar computer for under en hund ?"

Ja jeg siger det lyder for godt til at være sandt og mon dog ikke det er løgn.
Men hvis der er nogen som har købt en NY bærbar computer til under 100 kroner derinde så æder jeg da gerne min gamle hat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-08 15:41

Det minder meget om dette "tip"

http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=18279

Lavestebud er "ejet" af en svensker.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-08-08 17:05

Der er jo ingen der forærer computere eller andet dyrebart væk!
HUSK altid på, når det gode tilbud bliver for godt til at være sandt!

Der sidder en hel masse svindlere derude der kun er interesseret i at tørre dig...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-08 17:30

Det er ikke underligt at svenskere vinder, det er en svensk side.