/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvilken farve?????
Fra : Banshee
Vist : 468 gange
30 point
Dato : 11-03-03 15:57

hej, jeg har en yamaha 4 gear, og jeg skal have sendt min tank og sideskjolde til en autolakere.
jeg ville lige spørge om der var nogen af jer, der havde en god ide til, hvordan den kunne se ud, I må meget gerne have eksempeler :)
hilsen banshee

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 16:00

Hej jeg havde engang en yamaha 4 gear som var lilla med sorte skygger det så sq fedt ud hvis jeg selv skal sige det..!
desværre var digitalkameraet ikke lige fremme på dengang så kan desværre ikke sende noget billede (har heller ingen scanner)

Men held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-03 16:01

Jeg har altid holdt af metallic-rød, men hvordan skal vi kunne rådgive dig? Vi kender dig ikke! Det er din knallert, ikke vores! Hvad skal den signalere?

Hvis du kender nogen der kan "air-bruch'e", ser det altså også herrefedt ud. Og så godt med klar lak på.....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-03-03 17:13

orange !!!!!!!!

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 12-03-03 10:33

Få fat i en kvart eller fuldkåbe og mal knallerten kawasaki grøn. og der på tanken og sideskjoldene hvor klistermærkerne skal sidde skal malles sort med hvide klistermærker og godt med klar lak på det giver en fed effekt!!

Kommentar
Fra : puch3gmaster

Dato : 12-03-03 10:36

og prøv at gå ind på www.mopedgallery.com det kan være der er nogle fede derinde du kan få nogen ideeer fra og så kan du sende din egen ind når den er færdig. du skal bare sende et billede og lidt info ind til rpr@mopedgallery.com

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 14-03-03 10:18

du kan også prøve www.gpower.dk
der er der også billeder af scootere og knallerter...
der har i hvert fald været, men det er noget tid siden jeg har været der inde...

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 14-03-03 10:18

du kan også prøve www.gpower.dk
der er der også billeder af scootere og knallerter...
der har i hvert fald været, men det er noget tid siden jeg har været der inde...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 11:47

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 18-12-03 14:20

det er jeg ked af. undskyld jeg lukker det nu. (det var ikke for at genere at jeg ikke havde lukket det, jeg havde bare glemt alt om det)
hilsen Banshee