/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Oxiderede sølvsmykker?
Fra : sismofyt
Vist : 1009 gange
100 point
Dato : 06-08-08 09:46

En af mine oxiderede (sorte) sølvøreringe er desværre knækket, så jeg ikke kan bruge sættet.

1) HVOR finder jeg lige oxiderede sølvøreringe i København? De skal være formede som en ring med en solid lukkemekanisme (gerne meget enkel) og skal kunne bære nogle perler mm og selve diameteren på sølvet skal være ret lille, da perlerne ellers ikke kan komme på.

2) HVIS I ikke kan fortælle mig HVOR jeg kan købe oxiderede øreringe, kan I måske fortælle mig HVOR jeg kan får nogle almindelige sølvørenringe oxideret?

På forhånd mange tak!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-08-08 11:56

Er det mon ikke creolerøreringe du søger? Dem kan du købe i de allerfleste store guldsmedebutikker

Eller på nettet f.eks her, de har en fysisk butik på Østerbro
http://wedberg.dk/product_info.php?manufacturers_id=14&products_id=1133&osCsid=a1ed9d3c90bfa60b9c8d3852e90aa75e

Med hensyn til oxidering så er det muligt at indlever smykker til den behandling hos guldsmeden, der enten gør det selv, eller sender dem ud af huset. Endelig kan du også gøre det selv - du kan købe oxyd i Beadhouse Vendersgade 9 -
Det er også muligt, at de har de øreringe du søger
http://www.beadhouse.eu/content/view/1/1/

Kommentar
Fra : takker

Dato : 06-08-08 13:34

Prøv Cerol inde nær Strøget de har et stort udvalg, i enkelte øreringe, eller også kan du gøre alternativet at købe øreringene i en lav selv smykkebutik på nettet