/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
youtube
Fra : mehn
Vist : 724 gange
200 point
Dato : 05-08-08 14:20

Hej jeg har et problem med youtube, når jeg vil åbne en video får jeg denne meddelse (we`re sorry this video is no longer available.)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 14:23

Er det kun en bestemt video du har problemer med? For der bliver jo fjernet videoer på siden hen af vejen, og så kommer den meddelse, som du har fået

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 05-08-08 14:33

Nej det er stortset alle

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 14:36

Det problem har jeg aldig oplevet, du må have været yderst uheldig..

Hvis det er samtlige, må du mangle (codec?) på din pc??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 14:36

Kan du se den her med gravkoen: http://www.youtube.com/watch?v=DBRz0rSGlTE&feature=bz302 ellers er det fordi det kun er slettede videoer du forsøge at afspille

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-08 14:37

Har du et link til en der ikke vil åbne så vi kan se meddelelsen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 14:37

Prøv engang at læse dette fra o.v.n

Her kommer en delvis kopi af et indlæg jeg skrev i et andet spørgsmål: YouTube videoer er i .flv format (flashvideo) så kan du læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16608.aspx det er mest for at blive guidet i installation af codecs pakken, den i tippet er ikke opdateret, for at få den nyeste skal du hente her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer den pakke, som jeg viser i de Peecee billeder der er link til, så kan du se videoer fra YouTube i Windows MediaPlayer, for at få den bedste oplevelse med YoutubeDownLoader, så skal du når du første gang du åbner programmet, klikke på den lille mappe der er ude til højre for at vælge den mappe du vil gemme videoerne i, efter at have valgt mappe, så er det bare at kopierer url ind i YoutubeDownloader og klikke på OK når prikken er i Download Video From YouTube, det nederste afsnit i tippet skal du helt se bort fra, nu bruger vi YoutubeDownloader, der er ingen grund til at bruge andre konverterings værtøjer, det sler en gang imellem at den hentede fil ikke kan omdannes, når du vil omdanne så hold øje med hvad filen hedder i YoutubeDownloader, den skal have (og har i de fleste tilfælde) samme navn som der står over filmen på YouTube, hvis der bare står get_video så skal du ind og omdøbe filen først, giv filen et navn og slut af med .flv det er vigtig at du husker .flv efter navnet, YoutubeDownloader kan bruges som selvstændig converter og omdanne alle filer som den supporter, uanset hvor de kommer fra og hvilken program du har brugt til at hente

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 14:37

Hi hi hej o.v.n

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 14:39

Hej Nordsted1 godt med vågne Kandu brugere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-08-08 16:37

Det er jo nok fordi de video'er du vil se er blevet fjernet p.g.a rettigheder eller ligende

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 05-08-08 20:11

jeg har prøvet at instalere diverse codex og det er ikke lykkedes men jeg opdaterede firefox
og det hjalp men jeg kan stadig ikke se noget i explorer. Så farvel explorer og goddag firefox.
Jeg takker for jeres hurtige svar.
Hilsen Morten

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 05-08-08 20:25

Jeg oplever også engang imellem den besked du får, men det er da sjældent.
Ja, firefox er en rigtig god browser, den bruger jeg 50% af tiden, resten af tiden bruger jeg IBrowse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-08 20:28

Bare det hjælper, så er metoden sådan set ligegyldig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-08 22:06

Ja det fucking irriterende de er begyndt at begrænse nogle video alt efter hvor du bor.
Så hvis du bor i danmark så må du ikke se nogen videoer som f.eks kun må ses i usa. jeg tror det er noget med copyright ligesom jeg prøvede at downloade noget musik men så stod der at musikken var ikke tilgængelig i mit land.

Hvis du finder en løsningen vil jeg gerne vide det. Skriv det eventuelt som et tip.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-08 10:37

Kører det nu??