/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Tykkelse på fonte i Illustrator
Fra : rcn
Vist : 451 gange
200 point
Dato : 11-03-03 14:52

Jeg bruger illustrator 10 og vil gerne kunne øge tykkelsen på en given tekstfont.
Det skal ende med en fil bestående af Outlines, som en foliemaskine skal skære efter, derfor kan metoden med at justere Stroke ikke umiddelbart bruges, da ankerpunkterne jo ligger midt i Stroken.
Jeg har forsøgt med Create outlines efterfulgt af Outline stroke. Derved har jeg kunnet fjerne den inderste outline, men det hjælper ikke på bogstaver som A, D, O osv. Her fyldes bogstavet helt ud, hvad der jo ikk er meningen. Det er også et ret tidskrævende arbejde, så hvis een af jer kender en anden metode, vil jeg blive meget glad, da det drejer sig om en del tekst.

På forhånd tak!
Rikke

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 11-03-03 14:53

Undskyld.....
Ikke den rigtige gruppe.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 15:02

selvfølgelig er det vigtigt at du ligger det i den rigtige gruppe da nogen abonnerer på nogle af dem men. da du allerede har skrevet spørgsmalet kunne du godt have ventet (for din egen og dine points skyld) og se om der skulle komme svar da de fleste svarere (går jeg ud fra) kigger i listen "Seneste 25" og der kommer alle grupperne frem.

bare til en anden gang det ville jo være synd at du skulle bruge 400 point hvis du kunne nøjes med 200 for så snart du har tasten "gem spørgsmål" er pointene jo tabt..!

Men held og lykke håber du får svar

Mvh

Solgaard