/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
køb af mobil på nettet - fif
Fra : cava
Vist : 271 gange
60 point
Dato : 04-08-08 15:40

håber på en hjælpende hånd...

det er efterhånden mange år siden jeg købte mobil sidst, 4 år. "Den gang" gik jeg ned i en alm. elektronik forretning og kunne købe den jeg ville have. Men sådan er det ikke længere.. er faldet for en telefon man åbenbart kun kan købe på nettet. Problemet er lidt at hver gang jeg finder en nethandel der sælger mobilen, og googler dem er det et dårlig omtalt firma. hmm..

så er der et super fif i denne jungle af nethandlere.

den telefon jeg er faldet for er en nokia 7370 i amber

på forhånd tak for hjælpen

Gitte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:51
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-08-08 19:59

Bedømmelser skal man tage med et gran salt, en enkelt dårlig oplevelse fra een kværulant siger ikke meget om shoppen iøvrigt.

Kommentar
Fra : cava

Dato : 04-08-08 22:16

jeg arbejder til daglig i en branche, hvor mange ting skal tages for hvad det er, men, har svært ved at finde rundt i denne jungle af nethanldere.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 22:20

De er heller ikke lige gode allesammen, men hvem man kan stole på og hvem ikke, er svært.

Kan du ikke ringe til Frederiksbergcenteret, og spørge om de kan sende den til dig, eller henvise til en pålidelig forhandler??