/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Cybercity og PHP
Fra : scootergrisen
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 04-08-08 15:21

Jeg har en 10mb hjemmeside med mit cybercity abbonement men jeg kan ikke finde noget info på cybercitys hjemmeside om hvilken programmer man kan udfører på deres server.

Jeg har en PHP chat som jeg gerne vil kører.
Jeg har sat den til at kunne udføres af alle men når jeg skriver adressen til den i browser så spørg den bare om jeg vil downloade den istedet for at udføere filen.

Nogen der ved om man kan kører PHP på cybercity og evt hvor på deres hjemmeside der står om disse ting ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-08-08 17:00

Du har højst sandsynligt fået et login til en administrations side, der kan du sikkert se det, jeg kunne ikke se det ved at kigge på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 04-08-08 21:05

Har samme problem med TDC

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 27-08-08 16:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål