/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Oplysninger
Fra : Sallus
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 04-08-08 14:54

Hej. Er der nogle, der ved hvor man kan finde oplysninger om en person i USA - Gratis.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 14:56

De kan prøve på

www.phonebookoftheworld.com

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 04-08-08 14:58

Jeg har telefonnummer. Jeg tænker mere personoplysninger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:02

Det kan du vel kun, hvis personen har en hjemmeside??

Prøv på google at skrive personens navn, og se om der kommer noget frem?

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 04-08-08 15:04

Har jeg også forsøgt - Tænker måske mere på ægteskabsstatus. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal lede. Er der nogen chance for, at kommunen ved det? (Den Danske vel og mærke)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 15:12

Så skal du vide hvor personen har boet sidst, og i hvilken kirke (vist nok)

Det er nok mere et spørgsmål der hører under slægtsforskning... måske der kommer nogle tilfældigt forbi og ser dit spørgsmål, og hvis ikke, så prøv senere på dagen og opret spørgsmåler i den kategori, flere ser kun de spørgsmål i de kategorier de har bedt om mails fra

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-08-08 15:56

telefonnr. Jamen så kan du da ringe og spørge!

Kommentar
Fra : vith

Dato : 04-08-08 18:11

tjek på facebokk om vedkommende har en profil der. Sommetider skriver de selv om de er gift.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 18:17

www.facebook.com og du skal lige oprette dig på siden, for at kunne søge mellem profilerne (gratis)