/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cylindre til Honda SFX
Fra : bohmo
Vist : 587 gange
72 point
Dato : 11-03-03 13:59

Hej kan man købe en Athena EVO 47,6 mm. Cylinder til en Honda SFX, og hvis man kan hvor ? Kan krumtappen holde til det ? hvad skal udskiftes ? hvilken cylinder ville I vælge af disse mærker : Polini, Athena, Hebo og Malossi ? er der andre mærker ?. hvilken udstødning ville I vælge ? kan man købe en udstødning med dobbelt afgang, til en Honda SFX, hvis man kan hvor ? Hilsen Bohmo.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 15:12
Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 11-03-03 17:28

glem det, det gider jeg sku ikke.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 17:32

nå hvad gider du ikke..?
du har da selv smidt indlægget

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 11-03-03 18:57

ja så skal jeg give 30 point for at købe svaret og det gider jeg sku ikke.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 19:07

nå var mit svar så meget værd derinde..

vælg en 47 polini du behøver ikke at skifte krumtappen..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 19:42

egentlig synes jeg bare at du skal købe en cylinder af hver og så køre med den som du synes er bedst. resten kan du så hænge op på væggen og ærge dig over at du hellere ville betale for dem end at give 30 point for at se et svar som måske kunne have hjulpet dig

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 15-03-03 10:20

hvad hedder den udstødning man kan købe til en 47 mm. Polini Cylinder? og hvor kan man købe sådan en henne ? Hilsen Bohmo.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 15-03-03 13:09

Det d skal gøre er at smide et ø47mm Athena cylinderkit på. Så skal d jo have en 21mm amal kabu. D skal også købe en tun-udstødning enten Gianelli NRX eller Proma Warrior.

med venlig hiulsen Aske
ps. alt dette kan købes hos: www.stc-tuning.dk

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 15-03-03 13:17

.......skal lige huske at sige at d skal udskifte krumtappen og det dernede for det kan ikke holde til den øgede kraft... måske går det godt 1 måneds tid men så kommer problemerne...!

hilsen aske

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 15-03-03 18:14

for det første skal krumtappen kunne holde til cylinderen og en Polini sport 70ccm cylinder kan krumtappen altså godt holde til det. For det andet vil jeg ikke have en anden kaburator på og med polini cylinderen behøves man ikke skifte krumtap eller kaburator. Så bambusneger din kommentar kan jeg ikke bruge.

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 15-03-03 18:27

det er dit eget problem, hvis du for problemer dernede sååå......... ses på grillen altså..!
aske

Kommentar
Fra : bohmo

Dato : 15-03-03 18:46

kender flere som kører med en ploni 47 mm. cylinder og kører med standard krumtap og det kører perfekt sammen så jeg regner ikke med at få problemer.