/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gratis computer
Fra : dr_scooter
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 11-03-03 13:07

Tjek lige denne side... er der nogle der tror at det holder... overvejer det lidt selv!!!

Jeg kunne godt tænke mig at nogle gad at bruge et par min. på at se om der er hold i lortet

Mvh. dr_scooter

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-03-03 13:08

Tåger lidt... her er linket

http://www.laptopcircles.com/

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 11-03-03 13:10

Øhh hva for en side?

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 11-03-03 13:10

Øhh hva for en side?

Kommentar
Fra : nikolaj_holm

Dato : 11-03-03 13:10

ok

Kommentar
Fra : als

Dato : 11-03-03 13:28

En form for pyramidespil. Kunne ikke drømme om at prøve. Vil advare dig mod at prøve. Pengene kan du godt sige farvel til og pc'en ligeså. mvh als

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-03-03 13:30

dvs. at det er rent fup Kunne ellers være dejlig med en ny laptop

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-03 13:30

det skal nok passe tror bare at du kommer til at vente længe på den computer..? og du kan risikere at du slet ikke får nogen og så have betalt de vidst nok 86 dollars..
jeg tror også at de 20 venner der er tale er noget du skal skaffe dvs. at når du har meldt dig til skal du få tyve til at tilmelde sig og når du så har fået tyve medlemmer som hver især har betalt de 86 dollars skal dem du finder gøre det samme sådan fungerer det tit dvs at de får 1720 dollars for hver pc de sender afsted.. ikke underligt at de gerne vil betale forsendelsesomkostningerne. med den fortjeneste.

så det hele er egentlig bare fup og svindel og de tjener MANGE penge på det..!

Men held og lykke hvis du melder dig til.

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-03-03 13:44

Du har fat i noget der solgaard. tak for hjælpen da...

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : frogeye

Dato : 11-03-03 15:30

Fup, har snakket med dem på Dell

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-03-03 15:58

frogeye!!!... hva taler du om???