/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod synkroniserer men er tom?
Fra : dathudo
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 03-08-08 17:53

hej. min ipod er ikke særlig funktionsdygtig for øjeblikket. håber der er nogen der kan hjælpe..

jeg sendte min ipod til reperation fordi jeg var sikker på den var færdig, men fik den igen med beskeden: "no reparing nessesary" (eller hvordan det skal staves). den "virker" fint. altså man kan tænde for den, og køre rundt i menuerne, og da der var musik og film på kunne man godt afspille det også.. men jeg har forsøgt en helvedes masse ting (inklusiv at formatere og geninstallere, det er derfor den nu er tom), og problemet er der stadig. Jeg kunne i lang tid ikke få lov at synkronisere den med Itunes. når den var halvvejs igennem sagde den at den måtte stoppe da Ipodden manglede en fil, eller sådan noget. Men nu har jeg fået den til det, problemet er at selvom cumputeren tror at Ipodden er opdateret, er den stadig tom :S..

har i nogle ting jeg kan prøve.. spørg gerne indtil problemet!..

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-08-08 18:02

Kan en Ipot spille musik & film, troede kun den var til blær.... Nå men mit råd er at købe en mp3 til 200 kr som altid virker og er uden Itunes.

Så gemmer du den mens du viser Ipoten så har du stadig blæreffekten men også en mp3 der virker.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-08-08 18:18

Øhh
Har du tilføjeg din musik i Itunes, så du kan afspille den derfra?

Når du sætter din ipod til kommer der et nyt billede i Itunes
Her kan du vælge Fane blade efter emner der ønskes synkroniseret.

Vælg Musik og vælg alle sange og spille lister.
Herefter synkronisere du, så skulle de komme med.

vh ben

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 03-08-08 18:40

tak ben, men jeg ved godt hvordan man synkroniserer osv. jeg har brugt Ipodden i 2år nu eller sådan noget, og jeg har ikke gjort noget anderledes, den holdte bar ligepludselig op med at virke..

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-08-08 19:38

Hvad så med at resette den...
Har du lavet SW update ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-08-08 20:13

Hvad er der for en Ipod du har ?

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 04-08-08 15:43

en sw update?

jeg har en ipod video 6gb..

Kommentar
Fra : dathudo

Dato : 04-08-08 15:47

jeg har sluttet den til en anden computer nu, med de samme filer der skal lægges på den, og her virker det nogle gange.. den siger stadig den er beskadiget ca. hver anden gang, og nogle gange sir den at der er en ipod tilsluttet, men at den ikke kan identificere den.. men altså her kan man være heldig at få den til at virke, så jeg kan godt bruge den.. men ville da gerne have den til at virke på min egen computer hvis det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-08-08 19:55

Jeg har mest erfaring med Ipoc touch...

Men den man man System gendanne ved at holder knapperne inde så genstarter den som ny.

Der er formentlig mulighed for en gendannelse af Software.
Det kan du formentlig se via Appels hjemmeside.

En anden mulighed er at oprette dig som bruger på http://iguy.dk/news.php
Som nok er det mest hotte side til ipod og Jailbreak, der er formentlig en med erfaring i din ipod.

vh ben