/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kender I denne side???
Fra : Musiclover
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 03-08-08 15:08

http://www.freewebs.com/raremovies/

Denne side har en film liggende som jeg meget gerne vil købe. Dog synes jeg at hjemmesiden ser en anelse suspekt ud, da der bla. ikke er andre måder at kontakte dem på end via hotmail adresser. Er der nogen der har prøvet at købe via denne side?

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 03-08-08 15:14

http://www.freewebs.com/ er et sted hvor man kan lave en gratis hjemmeside, så jeg ville også være på vagt...

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 03-08-08 15:18

Ja, lige præcis det er også derfor jeg er en smule mistænksom... men øv når man lige har fundet det man mangler

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 03-08-08 15:27

hvad var det for en film de havde som du ikke kan finde andre steder??

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 03-08-08 15:46

The Deliberate Stranger med Mark Harmon. Kan kun finde den på vhs uden danske undertekster, men her kunne jeg få den på dvd.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 03-08-08 16:09

efter lidt søgning på nettet, ser det ud til den aldrig er udkommet på DVD - så de DVD'er der er er nogle der er optaget fra VHS...

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 03-08-08 17:16

Ja, det er jeg klar over men det er heller ikke noget problem

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-08-08 17:21

Ligner noget fusk men op til dig hvad du vil bruge dine penge på.
Du kan jo også bare helte en pirat kopi hvis du kan finde en... hvis der overhovedet er copyright på sådan noget gammelt lort

Kommentar
Fra : tinolarsen