/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PDF
Fra : Højris
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 03-08-08 14:00

Kan ikke instalere AdobeReader 8.1.2
Får den besked.
Denne funktion du prøver at benytte er på en netværks osv.

Samt at den ældre ver. af samme ikke kan slettes.
har prøvet Revo uninstaler, men den kan ikke se filen. har prøvet at søge på filen, men den er der ikke. har også kørt ccleaner.
Altsammen uden virkning, det eneste der kan se den fil der ikke er der er instalations programmet.
Så hvad gør jeg så ?
Der er max points til den der har løsningen, dvs. når det virker.
Højris.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-08 14:48

er det en pc med administrator og alm brugere?

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-08-08 15:25

Det er en vista !
Så ja det er det vel .

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-08 16:13

Der er også Administrator og bruger kontier på en XP maskine, hvis du ikke er lokal administrator på computeren så får du ikke lov til at installere programmet.

Gå ind i bruger administration og se om du har administratorrettigheder, er du det så skal vi bruge en mere præcis fejlbesked.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-08-08 16:33

Det ku jeg så ik li finde!
Men jo det plejer jeg da at have.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-08 17:09

Før du kan afinstallere skal du have stoppet alle Adobes kørende processer, højre klik på den blå linje nederst på skærmen og klik på Jobliste, find alle der har noget med Adobe at gøre og stop dem, en af dem hedder Adobeupdater.exe, en anden hedder AcroRd.exe, når du har stoppet disse programmer så kan du afinstallere fra Tilføj og fjern programmer.
Når du installerer den nye version, så husk at højre klikke på installations filen og vælge Kør som administrator
Måske har du lyst til at prøve et alternativ til Adobe Reader ? http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm den er dansk sproget og ikke nær så tung at arbejde med som Adobe

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 04-08-08 00:58

Ja O.V.N. prøver kan nok stadig ikke se den ver 8.2.1
men så kigger jeg lige på din snedige ræv.
men lige for nu skal du ha tak.
Højris

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 14-09-08 14:02

Tak for svaret o.v.n.. Men ak nej.
den kan stadig ikke fjerne den gamle ver. sidst var det en 8.xx den ikke ku fjerne nu er det så en der heder 9.
Måske jeg gør noget forkert ?? men nu begynder jeg at køre ubunto og så er problemet vel væk.
Højris.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-09-08 14:44

Selv tak, ja hvis du ikke bruger Windows så er der ingen problemer med programmer der, spørg igen når du vil have en pdf reader i Ubuntu