/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computeren lukker ned
Fra : Super_Plonk
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 02-08-08 18:19

Hey jeg har et problem idag da jeg ville spille et spil lukkede computeren bare og begyndte at genstarte men så før den kom igennem opstarts proceduren skriver den " select propper boot device and restart" så jeg slukker den og starter den igen og alt virke men igen da jeg prøvede at starte et spil lukkker den igen. har prøvet flere spil det sker ved dem alle sammen

Mvh Super_plonk

på forhånd tak

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 18:35

Det kunne godt tyde på dit grafikkort er ved at stå af og det kan du give varmen skylden for. prøv evt. og byt dit grafikkort ud med et andet og se om problemet bliver ved.

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 02-08-08 18:39

mit grafikkort er næsten helt nyt så tror næppe det er det

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 20:47

under hvilke forhold genstarter din computer?

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 02-08-08 23:13

hva mener du

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-08-08 23:48

det jeg tror webnoob mener er om det er starte op i fejlsikret eller normal tilstand osv men hvis det ikke er det du mener webnoob så ret mig

men et nyt grafik kort kan også stå af på grund af at det er for varmt omkring grafikkortet

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-08-08 00:10

det jeg mener er, genstarter din computer når du spiller spil som er krævende for grafikkortet, eller er det på forskellige tidspunkter?

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 03-08-08 02:01

det er med det samme før spillet når at starte op. og jeg har tjekket det ikk kun de krævene spil prøve fx med diablo 2

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 03-08-08 04:32

måske harddisken er ved at stå af, eller den har samlet nogle fejl op. hent et diagnosticiring værktøj fra den pågældene producent af din harddisk, og se om det finder noget skidt med den.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 06-08-08 17:13

Prøv denne løsning > http://fromsej.dk/html/rens.html

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-08-08 17:43

Har du prøvet og sætte et andet grafikkort i computeren og se om der sker det samme?