/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sonofon problemer
Fra : hotstuff_II
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 02-08-08 01:54

Er der andre en mig som har problemer med at ringe men kan godt skrive sms over sonofon's net her til aften.?

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 02-08-08 02:23

ja det gælder hele danmark og selv politiet har problemmer med deres gps , så de tyr til deres radio

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-08-08 09:22
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-08-08 09:23

Men sonofon er ikke så hurtige, på deres driftstatus side er dette den sidste

Annullerede driftinformationer.

--------------------------------------------------------------------------------

19-07-08 18:42:13 --- Driftinformationnr.: 6128
Der er i øjeblikket driftsforstyrrelser i SONOFONs MMS-netværk. Det betyder, at der kan være problemer med at sende og modtage MMS. Fejlretning er i gang. Ved afsendelse til andre operatører.
Følgende er omfattet:

Hele landet Annulleret 19-07-08 19:11:00

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-08 10:00

Jeg havde udfald på det almindelige samtalenet i formiddag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-08-08 10:29

Pt er der udfald igen.

"Kun nødopkald"

Nå, det er min arbejdstelefon, så op i r****

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-08-08 11:40

Det er en del af Sonofons master i Københavnsområdet samt Nordsjælland der er nede, samt alle de kunder der har Simkort tlknyttet centralen i Søborg. (har ikke nødvendigis noget at gøre med hvor man bor

Det er ved at komme op at køre nu, men desværre bliver hjemmesiden kun opdateret i hverdagene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-08 11:57
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-08 11:57

korrekt kortoververdin - østerbro omkring langelinje har store problemer endnu