/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail adresse
Fra : loberg
Vist : 503 gange
300 point
Dato : 31-07-08 16:36

Når man skifter internet udbyder skal man mange gange skifte sin e-mail adresse . Jeg ved godt man kan bruge hotmail, men kan den godt bruges på sin Outlook Express ? er der andre nuligheder? Jeg vil gerne bruge min Outlook Express.
JIM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-08 16:49

jamen jamen hvis du har outlook ekspress skal den jo bare sættes op til den nye e-mail adresse - den får du jo i forvejen så du kan varsko dine kontakter før du skifter

hotmail på outlook ekspress synes jeg nu ikke er nogen god ide - men smag og behag - husker ikke om man stadig kan integrere den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-08 16:51

hmm det er slut med hotmail på oe åbenbart

http://m.cw.dk/art/45422?a=related&i=45519&bottom

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 31-07-08 17:08

Windows Live Mail minder på mange måder om Outlook Express, den er mere moderne og kan en del mere, for eksempel har du flere muligder når du sender mail, Hotmail eller Live mail er intregeret i den, du kan bruge din nuværende Hotmail til login, den kan bruges både på XP og Vista computere, du kan hente den her: http://get.live.com/WL/config_all fjern markering i de tjenester du ikke ønsker før du henter

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 31-07-08 17:12

Gmail virker også i Outlook Express.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 31-07-08 17:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-08 18:39

Selv tak, jeg håber du får fornøjelse af Live mail med mere

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 31-07-08 19:18

Jeg kener ikke meget til det, - men da vi skiftede udbyder, - beholdt vi da vores mail adresse.
Så det må da kunne lade sig gøre for dig også!

Ammitz