/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Mad i Disneyland Paris
Fra : Jeanett39
Vist : 1948 gange
40 point
Dato : 31-07-08 13:52

Hej

Er der nogen der ved om det kan betale sig at købe madbilletter til Disneyland Paris hjemmefra ? Er det overhovedet muligt at få mad i parken der ikke koster en formue ???

Jeanett

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 31-07-08 14:10

Jeg ved ikke med Paris, men jeg har boet et par år i USA, og der kan det så absolut betale sig at købe madbilletter i stort set alle forlystelsesparkerne - incl Disney World i LA

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 31-07-08 14:11

Sorry - Disneyland selvfølgelig

Det er ret så dyrt at købe mad i de forskellige restaurenter inde i parken, og når vi købte madbilletter var det egentlig ikke så forfærdelig dyrt. Det samme med de drikkedunke man kan købe med gratis genopfyldning (ved ikke, om de også har den ordning i Paris), men skal man være der en hel dag og evt har børn med - så kan det godt betale sig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-07-08 22:09

Hej med dig.
Har kigget lidt på nettet og fandt frem til www.disneylandforever.dk . Det er nogen der har været der adskellige gange der har lavet hjemmesiden. Der er en masse link og gode råd til dem der påtænker en tur derned. Prøv og kig på siden .

Kommentar
Fra : talismann

Dato : 22-08-08 19:28

Hej Jeanett

Der er både fordele og ulemper ved at købe madbilletter, som jeg lige vil nævne for dig.

Fordele:
Du har købt og betalt for en del af maden og har nemmere ved at styre dit budget.
Du ved hvor du skal spise.

Ulempe:
Du er låst fast til specielle restauranter og hovedret/dessert, selv om du måske ikke er sulten.
Drikkevarer er ikke incl.

Vi har altid gjort det, at vi har spist et solidt morgenmåltid på hotellet og så spist en let frokost i parken. Om aftenen har vi så spist på en god restaurant.

Kig evt. på min hjemmeside, der også omhandler en beskrivelse af de bedste spisesteder i DLP.

God tur.

Jan
www.disneylandforever.dk