/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Appcompat.txt
Fra : Surf
Vist : 349 gange
40 point
Dato : 11-03-03 04:00

den fil dukker tit op når der opstået fejl hvis jeg køre nogen gamle programmer og nogen nye programmer men forsvinder igen når man har læst hvad fejlen er og den dukket kun op når der som sagt kommer en fejl meddelsle som man kan sende til microsoft

hvad skal jeg gøre for at slippet fri for den fil så den ikke kommer til at lave fejl ved min windows igen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 05:10

Hej
Det er ikke filen der laver fejlen,det er det program der udløser fejlen der et problem med. Den txt fil du her kommer ind på er den rapport du ville sende
til microsoft og som vil blive sendt hvis du trykker på send oplysningerne. Den ligger nede i dine temp filer og kan slettes hvis du ikke har tænkt at sende den til MS.Den laver ikke nogen skade i dit windows styresystem det er som sagt programmet,alle programmer der laver en fejl udløser en sådan rapport
derfor vil der stå noget forskælligt i dem,du kunne gå ned i dine temp filer og læse dem,den,de personlige temp filer,ikke dem der ligger i din windows mappe.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 06:07

Hej
Forresten så troede jeg det selv samme som du og jaktede de txt filer som du her nævner (på et tids punkt)intil at jeg fandt ud af det var en rapport,der
står også i den rude som popper op at rapporten indeholder den omtalte txt fil,
den var hved at drive mig til vandvid,også var det så indlysende at jeg måtte
tage min humoristiske sans op til revision,windows oplysninger er heller ikke særligt tydelige,man kan ikke sige at de gør problem løsning særlig let for menig man,men det kan de jo også tjene penge på.De spørger om man vil hjælpe dem med at løse problemer i fremtidige systemer og ber om man vil sende de problemer der opstår i deres styresystemer,men når man vil have support fra deres side så kan man stille et par spørsmål og så er det det.Næste gang er det penge på bordet hvis man vil have hjælp,det er derfor der er disse forum's.Og tak for det,ellers ville Bil Gates have et par miliarder mere på kontoen,puha så fik jeg det ud af systemet.
Manse9933

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 08:09

hvad gjoret du ved det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 08:55

Hej
jeg afinstalered det program som skapte fejlen og fjernede reg nøglerne i regedit for det pågældene program og geninstalerede programmet,det hjalp for mig,nøglerne fjernede jeg med jv16power tool,et reg cleaner program.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 09:08

Hej
Hvad er det for et program der skaber problemer???.

Manse9933

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 10:19

3D Movie Maker

jeg hade sætte den til at køre i win 95 mode + farveren er sætte på de 256 + opløsning er sætte på de dengang normale 640x480

jeg har regcleaner er det nok eller skal jeg hade den som du har og så vær så venligt at giv et link der til

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 11-03-03 12:42

Jeg tror RegCleaner er nok, men her er et link til jv16power tool:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/software.shtml

Hvor også RegCleaner kan downloades

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 13:58

det er det hvad den skrive

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="3DMOVIE.EXE" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
<MATCHING_FILE NAME="3DMOVIE.EXE" SIZE="1117696" CHECKSUM="0xE22EDCE8" BIN_FILE_VERSION="1.0.0.1010" BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.1010" PRODUCT_VERSION="1.0.0.1010" FILE_DESCRIPTION="Microsoft 3D Movie Maker" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="3D Movie Maker" FILE_VERSION="1.0.0.1010" ORIGINAL_FILENAME="3DMovie.exe" INTERNAL_NAME="3DMovie" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © Microsoft Corporation, 1995" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.0.0.1010" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.0.0.1010" LINK_DATE="10/25/1995 23:17:47" UPTO_LINK_DATE="10/25/1995 23:17:47" VER_LANGUAGE="Engelsk (Storbritannien) [0x809]" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
<MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="946688" CHECKSUM="0x1B922B2F" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.1106" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.1106" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.1106" FILE_DESCRIPTION="Klient-DLL til Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® Windows® Operativsystem" FILE_VERSION="5.1.2600.1106 (xpsp1.020828-1920)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xF6BC5" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.1106" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.1106" LINK_DATE="09/09/2002 21:11:40" UPTO_LINK_DATE="09/09/2002 21:11:40" VER_LANGUAGE="Dansk [0x406]" />
</EXE>
</DATABASE>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 13:59

glemt lige at skrive. hjælpe det her noget

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-03-03 14:47

Hej Surf
Den der fejlmeddelse der kommer med at du kan sende den til microsoft
kan du undgå på følgende måde.

Højreklik på denne computer
Vælg egenskaber
Klik på fanen avanceret
Vælg fejlrapportering
Marker feltet-deaktiver fejlrapportering
så vil du ikke modtage denne meddeelse mere
MVH Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 14:48

Hej
Har du prøvet at afinstalerer programmet og geninstalerer det?

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 14:50

Hej
Det løser ikke mandens problem briani.

Manse9933

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 15:01

ja jeg brugte regedit til at slrtte alle de stede hvor der stod 3d Movie maker men først efter at jeg har uninsatlleret det og derefter installeret jeg programmet igen men fik den sammet fejl igen

ps jeg skrev i microsoft forslag brevkasse at de sulle til at kommer med nogen driver eller lave en updates version af programmet eller lave en helt ny 3d Movie Maker

så man må bare håbe ik kære med bruger

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-03-03 15:02

Jo da
Jeg har selv haft nogle gamle programmer og spil,nogle gange når jeg brugte disse programmer,og spil
Kom der en fejl meddelelse op om at sende til microsoft
Den deaktiverede jeg
Og mine programmer og spil kører fint,og den der fejlmedeelse kommer aldrig mere
Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 15:14

Hej
Den har jeg sku aldrig hørt før,du mener at man fjerner fejlrapporteringen så
har man ikke nogle problemer,fejlrapporteringen er kun der for at irrettere folk,nu kan alle få løst deres problemer.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 15:23

Hej
Er det en beta version du har surf?kan det være at du ikke har den færdige version,og at du skal dawnloade den færdige version?.

Manse9933

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 15:25

nej det er den fulde version jeg har som jeg købete den gang

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-03-03 15:27

briani det er bare ikke den eneste den gør den chrasher også når jeg bruger den

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-03-03 15:58

Hej
Det eneste jeg kan komme på lige i øjeblikket er at fjerne programmet helt,
jeg mener alt der bare lukter af det program når du så har afinstaleret programmet,så går du op i tool's på jv16power tool 0g så trykker på remove custom software udfylder felterne autor og software navn tjekker feltet deep
ud og så tryk på fiend entries det der så kommer frem det skulle være alt i reg data basen der har med det program at gøre tryk remove all så skulle der ikke være noget tilbage af dette program overhovedet,reboot prøv så at lade din pc køre nogle timer og så prøv at geninstalere programmet(husk at skrive det nøjaktige program navn)exe fylder power tool selv til i den nederste linie.Det er alt jeg kan finde på lige nu.Det kunne være at der en driver der har en forkert adresse i systemet eller værdi.

Manse9933

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål