/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Mini Vaskemaskine?
Fra : Sygate
Vist : 12543 gange
300 point
Dato : 30-07-08 14:18

Hejsa !

Er der nogen der kan anbefale en lille bitte vaskemaskine f.rks på størrelse med en microbølgeovn eller lignende?

jeg vil gerne have en der kan stå på mit køkkenbord, da jeg ikke har plads ellers.

Tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 14:19

wupti.com har noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 14:20

du mener vel opvaskemaskine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-07-08 14:40

Er det kun til sokker og underbukser ?? hvis det er en opvasker du mener Har du kun desserttallerkner og bestil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-07-08 14:41

bestik sku der stå

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 14:52

vaskemaskinen er ikke opfunden så lille, det må blive køkkenvasken
og vaskebræt.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-07-08 14:53

En lille vaskemaskine på størrelse med en mikroovn.
Skal den være til sokker og lommetørklæder?
Sikke dog et spørgsmål.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 14:55

brug mokrobølgeren,
en skål med sæbevand og sokker
kør en time på 100 %

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-08 15:16

Hvis det er en vaskemaskine du mener, så er der sådan en model,

http://www.camper.dk/commerce/com_product.asp?p_prod_id='930200'&page=1&p_cat_id='674'&menuguid=2

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-08 15:39

Hvis det er en tøj - vaskemaskine du søger, så har jeg aldrig set dem så små som mikrobølgeovne.

Hvis det er en OPvaskemaskine du søger, så er der altså heller ikke på str. med en mikrobølgeovn men ca. dobbelt så store som sådan en og kaldes en 'bord model'.

Held og lykke med det!

Mvh Dorthe.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-07-08 15:48

Prøv hos Fætter BR

Kig f.eks. hos http://www.jp-service.dk/shop/

Elektrolux EWC 1350
3 kg. Lille model
Mængdeautomatik
Intervalcentrifugering
Balancekontrol
Centr. 1300 omdr./min
Energiklasse A
Vaskeevnee B
Centr. B.
Vandforbrug 39 liter

H67 B49,5 D52

- hele JP's udvalg af smalle vaskemaskiner kan ses her:
http://www.jp-service.dk/shop/productlist.asp?Id=154

Ovennævnte er nok den der er bedst egnet til bordplacering - ellers ville jeg i dit sted foretrække en smal model med låge i toppen, placeret på gulvet.... men det er der måske heller ikke plads til?

mvh berpox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 15:50

Den er skam opfundet, men kom ALDRIG i produktion....

http://www.erhvervsbladet.dk/article/20030911/news02/109110158/

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-07-08 16:22

Citat
Vaskemaskine, lille handy kenwood mine vaskemaskine 2-3 kg vasker godt og er pæn og velhold brugtå et ungdomsværelse til pige
står i slagelse men kan medtages til esbjerg el randers
Pris: 500,-
http://www.guloggratis.dk/hvidevarer/vaskemaskine/andre/annonce/3215299

Ja det var så en brugt, men det viser da, at sådan en lille vaskemaskine er noget Kenwood laver. Så hvis du ikke vil købe denne brugte, må du på jagt efter en mini Kenwood i hvidevareforretninger

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-07-08 16:58

Hejsa allesammen.
ja det er en vaskemaskine jeg mener og ja jeg har ikke så meget tøj og skifter sjældent tøj Det sidste var fis.

Men jeg kigger lige på de forskellige links.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 17:07

Du går da bare i bad med tøjet på

Derefter en tur på motorcykel - så er den da hjemme....

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 300 point
Dato : 30-07-08 22:25
Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 30-07-08 22:51

Ja noget lignende den: Clatronic MWA 3101.

Den prøver jeg lige at finde et eller andet sted..

Tak for hjælpen allesammen.

Kommentar
Fra : stilkene