/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Signatur
Fra : jensviggo
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 29-07-08 22:17

Så har jeg igen klumret i det..............min tomme side i outlook når jeg vil oprette en ny meddelse har et signatur med tekst og et hyperlink som er min e-mail adresse addressen er ikke lænkere blå men lilla, hvad har jeg rørt ved?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:23

Ikke noget - det er blot fordi der allerede har været trykket på linket....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-08 22:24

har du været inde i mappeindstillinger (kontrol - mappeindstillinger) og sat hak i " Vis krypterede eller komprimerede NTFS-filer i farver under fanen Vis."

så kan du fjerne det igen

og grunden :

Når du markerer denne indstilling, vises navnene på krypterede eller komprimerede NTFS-filer og mapper med en anden farve i mappen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:24

Modtageren vil se den NORMALT....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:25

Snakker vi om forskellige ting ??????

Er det IKKE dit mailpapir vi taler om.....

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 29-07-08 22:43

Jeg er ikke helt med, da jeg engang i tidernes morgen oprettede signaturen på mit brevpapir indgik der et hyperlink i signaturen som var blåt, men nu er det blevet lilla, hvis jeg går fra redigering til visning bliver det blåt.
Hvis jeg indsætter et nyt link et andet sted på papiret er det blåt ja nu rampler det vist, men det er sandt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:46

Og det er ikke alene sandt - det er også KORREKT....

Når et link har været brugt SKIFTER DET FARVE

Det har som sagt INGEN betydning for modtager - men der skifter det også når vedkommende bruger det første gang

Så ALT virker som det skal

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-07-08 22:48

det er som refi siger.
Linket her under er blåt for dig.
www.guildwars.com

klikker du på det og opdatere siden vil det også være lilla

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-07-08 22:51

CRAP kandu.dk manipulere links i deres style. men så prøv og så på guildwars på google.dk, klik på det øverste link i søgeresutatet, luk så browseren ned og gør det samme igen. Så vil du se at linket som før var blåt nu er lilla.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:53

Ja - på Kandu sker det ikke

Men du kan jo bare åbne en side fra google - så kan du også bagefter se HVILKE sider du har afprøvet....

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 29-07-08 22:57

hold da k... hvor har jeg været dum det ved jeg da udmærket, hvorfor har jeg glemt det pu ha men det var godt I hjalp mig.... tusind tak, så er det vist kaffetid I fortjener en kop med, men er her desværre ikke

jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:59

Bare hæld den i skærmen - så holder vi koppen under

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 23:09

Er der lagkage til????