/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ændre profil
Fra : minnam
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 29-07-08 18:55

hvor ændrer man i sin profil ?? foto osv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 18:57

Dit navn "minnam" kan du ikke ændre, men billedet kan du ændre i din profil .... rediger profil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-08 19:14

Husk at det er meget små billeder, som du må benytte i din profil, du kan bruge et billed behandlings program til at gøre en kopi af dit billede mindre

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 29-07-08 19:21

jeg kan se "vis din profil" men ikke "rediger profil" hvor er den ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 19:23

Tryk på dit profilbilleder.... så kommer div linjer frem, bl.a profil...rediger profil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 19:24

Klik på dit eget navn .. minnam ... så får du en side frem, hvor der bl.a. står rediger

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-08 19:26

Rediger profil

For at uploade dit eget billede, skal du overholde følgende regler:

Dit billede må højst være 200x200 pixels
Dit billede må højst fylde 10kb
Dit billede skal være af formattet .GIF eller .JPG
Der må ikke indgå nogen form for upassende motiver i dit billede, da dette kan medføre øjeblikkelig bortvisning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 19:27

Hvis dit nye billede er for stort, kan du bruge dette program, til at gøre det mindre

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-08 19:30

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
jeg kan se "vis din profil" men ikke "rediger profil" hvor er den ??

lige ved siden af profil - som sagt klik på dit billede her og ind og kig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 19:32

Det samme sker hvis minnan klikker på minnan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 19:53

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 34
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 47

Tro du en ny profil vil sige tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 29-07-08 19:55

Tak for svaret ans.

søgte og fandt og så at der var en linie under som jeg overså..
Målene du angiver er lidt større end dem der bliver angivet når man uploader et foto.. der står bla. 65 x 50 pixel og max 5 kb.

tak til alle andre for svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 19:57

Selv tak, du fik da ændret dit billede