/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opstart
Fra : prinsen
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 10-03-03 23:30

hejsa i windows 98 under systemoplysninger er der et sted hvor man man kan vælge hvilken programmer der skal starte op
nu til mit sprøgsmål er der det i win xp???????
mvh prinsen

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 10-03-03 23:37

du skal skrive i et kør vindue:
msconfig
se under start fanen hvad der starter op ..

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-03-03 00:18

Hej

Lige en lyn gennemgang "Win-tast+R" --> Skriv "Msconfig" --> Hig under fanen "Startup"

/Caine

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-03-03 07:52

en ekstra bemærkning til msconfig eller systemkonfiguration-værktøjet der både virker i win 98 og xp,

så starter der osse en masse små programmer i xp kaldet tjeneser,disse kan osse ses i msconfig under

fanen tjeneser.

Kommentar
Fra : prinsen

Dato : 11-03-03 18:21

bukker og takker
m.v.h. prinsen

Godkendelse af svar
Fra : prinsen

Dato : 10-01-04 00:55

Tak for svaret xou.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-01-04 09:44

selvtak---------