/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb nemt mobilnummer
Fra : SubZero69
Vist : 1752 gange
20 point
Dato : 10-03-03 23:01

En idé til virksomheden der mangler at profilere sig.

Nummeret er 20 89 94 00

Giv et bud på et indlæg. Har kontaktet flere personer der lignende til salg for 6-cifrede beløb.

Hvad vil du give? Giv et bud

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-03-03 23:03

Hvad mener du..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-03-03 00:08

Hvad jeg mener med hvad?

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-03-03 00:28

med dit indlæg, det er da heller ikke noget særligt "let" nr. Hvis du vil ha` vi skal forstå dit indlæg må du altså uddybe det noget mere, der her er jo nærmest nonsens.
Desuden er dette forum ikke til køb & salg.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-03-03 09:12

Det var er mest for at høre hvilke kommentarer der var..... Hvad er der at uddybe? Det er jo meget håndgribeligt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-03-03 10:50

Nummeret synes jeg ikke ligger godt på tungen eller på "harddisken". Jeg ville ikke give noget særligt for den. Jvf tidligere diskussioner er det her heller ikke "Den Blå Avis".

Hvis jeg skulle byde (og specielt for et mob. nummer) ville budet ikke nærme sig 6 cifre, med mindre vi tale tyrkiske Lira eller anden værdiløs valuta.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 11-03-03 15:34

Hej SubZero, Jeg har en pengeseddel med pålydende værdi "Einhundert Millionen Mark" - vi kan bytte - tingene er ca. lige meget værd

Mvh

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-03-03 17:22

Der er jo ikke ligefrem mange seriøse ting her....

Grunden til jeg har den i er fordi jeg reagerede på fuldstændig samme måde da jeg så en salgsannonce med et nummer, der var ligeså nemt. Han ville have 50.000 for det. Flere havde budt 15.000,-

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 11-03-03 18:29

Seriøse ting her???
Vi er sgu ik' ikke andet, men undskyld jeg griner - du havde vel ikke forventet seriøs respons på dit første indlæg her??
Du ændrer lidt karakter i dine indlæg efterhånden, og det er OK med mig - men det var måske det du skulle have startet med.
HVIS du vil sælge dit nummer er du det forkerte sted.
HVIS du vil høre om erfaringer vedrørende salg af nummer og/eller kommentarer omkring dem der køber numre i dyre domme - JA så er du det rigtige sted (måske?).

Altså, hvis du skrev første indlæg for at sælge dit telefonnummer for et 6-cifret beløb - og så her på Kandu! - så kan jeg kun grine

Med venlig og rigtig munter hilsen

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 11-03-03 19:42

Baahh... Gider ikke engang skrive et langt indlæg til det her... Nummeret stinker og folk der vil betale så meget for et møgnummer må være kastet op af en pelikan med dårlig ånde!!!

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 11-03-03 22:40

Til kanjegik:

Det var heller ikke meningen at få et bud der noget i nærheden af det. Syntes bare det kunne være helt sjovt at se, hvordan folk reagerede. Fair nok! Jeg kan godt tåle de små stikpilller.

//sub

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 20 point
Dato : 12-03-03 09:05

Hej SubZero69

Sorry, troede du var en smart golddigger. Som jeg skrev tidligere synes jeg ikke dit nummer matchede, den der blev solgt for 50 000,- men selvfølgelig - man ved aldrig.

Også rigtig hvad kanjegik kommer med. Dette her er ikke beregnet til netauktioner, men et forum med hjælp, meninger og diskussioner. Du har klart startet den sidste og iflg dig selv bedt om det miderste, så fair nok. Jeg er da nysgerrig for at høre hvad sådan et nummer kan indbringe, ifald du skulle få det solgt.

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 12-03-03 21:06

VI LADER DEN STÅ IKK :)