/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hvor bliver man ikke snydt !!!
Fra : Caam2
Vist : 764 gange
200 point
Dato : 29-07-08 01:13

Mangler nogle anbefalinger på en leverandør af følgende: En hoveddør, et vindue samt en indvendig trætrappe.... Hvem kan i anbefale ???

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-08 06:51

Hvilket land snakker vi om?? og hvor i landet ????

MVH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 07:55

Vi har fået specielfremstillet en dør her

http://www.stevnsvinduet.dk/

Ham kan vi stå inde for, og alt det gode han fremhæver på sin hjemmeside,er fuldstændig korrekt,

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 29-07-08 08:55
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 09:02

Du kan jo være lidt på forkant, og tjekke lidt før du bestemmer dig

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/

http://www.dvc-vinduer.dk/

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-07-08 11:03

jeg vil altid foretrække en lokal håndværker, fordi ham møder man omme i brugsen! Derfof laver han normalt noget han kan være bekendt.
De "billige" man finder rundt om er da også tit i orden; Men det er så besværligt når det viser sig at være en fusker.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 29-07-08 11:10

Østjylland...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 12:33

Jeg snyder kun lidt.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-07-08 14:13

Du kan da udse dig et par lokale håndværkere og be dem give et tilbud. Du gør selvfølgelig opmærksom på at du indhenter tilbud fra en mere og de kan indpasse det i vintertiden , hvor de måske har lidt bedre tid.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 29-07-08 14:47

Når du bor i et lokalområde og skal have disse ting udført, vil det klogeste nok være at snakke med naboerne og andre lokale folk, om der er en dygtig håndværker, de kan anbefale.
Vindue og dør er en opgave, som de fleste tømrere kan udføre uden problemer. Den indvendige trappe af træ kan løses på flere forskellige måder; ja, der findes endog firmaer, der har specialiseret sig i at fremstille meget flotte indvendige trapper, og de bruger computerprogrammer til at tegne trappen og opnå den mest hensigtsmæssige udnyttelse af pladsen.
Hvis jeg var dig, og måske ikke lige kendte en nabo, jeg kunne spørge, ville jeg nok køre hen til det lokale byggemarked/tømmerhandel og spørge dem til råds. De har jo materialerne i forvejen, sikkert både dyrere og billige døre og vinduer har de sikkert liggende på lager. (I parentes bemærket behøver du vel ikke at finde landets billigste leverandør i Den Blå Avis med påfølgende køretur til Sønderjylland og hjem igen .. for at spare 10 %?). Nej, spørg byggemarkedet, og de har jo alle håndværkerne som kunder. Hvis manden bag kasseapparatet vil være neutral og ikke fremhæve den ene af sine kunder frem for den anden, så spørg en kunde, der står og er ved at vælge et vindue.....spørg om han kender en lokal tømrer...måske er han selv en sådan. Og hvis du går forgæves, så kig i lokaltelefonbogen under tømrere.

Ud af busken med dig......her i kandu.dk kan du nok ikke få navnet, men vi kan fortælle dig hvordan.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 15:49

Citat
Når du bor i et lokalområde og skal have disse ting udført, vil det klogeste nok være at snakke med naboerne og andre lokale folk, om der er en dygtig håndværker, de kan anbefale.

Det er da heller ingen skade til, at spørge her på siden.......tingene kan da blive leveret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-08 18:34

Når du engang beslutter dig for et firma, så tjek det lige her før du bestiller

http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-08 22:34

Fandt du en leverandør??