/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
hvilken model?
Fra : snaken
Vist : 510 gange
30 point
Dato : 28-07-08 23:36

Rent driftmæssigt - hvilken model er aller bedst? Jeg vil gerne høre jeres personlige erfaringer (bliver mere eller mindre forvirret af alle de forskellige meninger der er på google)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-07-08 23:50

Jeg foretrækker modellerne, som ikke er alt for tynde. Der skal ger ne være både til gården og gaden, og så må,det ikke være en dum blondine.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 28-07-08 23:50

Og hvad snakker vi om ?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 25 point
Dato : 28-07-08 23:54

Er det harddiske vi taler om ??

Bortset fra en fejlproduktion IBM lavede for 4 år siden ....de brød sammen inden for ½-1 år..... kan man vel ikke fremhæve nogen bestemt, nogle siger 3 år levetid, men jeg har lige pensioneret en 8 år gammel Quantum der ikke fejlede noget, den har kørt 5-12 timer dagligt.

Man skifter jo alligevel hele skidtet hvert 3-5 år, nogen meget hyppigere, så hvorfor tænke på driftssikkerhed ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-07-08 08:43

Den største HD fabrik (samsung) har for tiden også den mest stabile.

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 30-07-08 06:12

Hehe - ja det gik da vist lidt stærk med at få postet indlægget. Beklager. Jo det er harddiske vi snakker om. Pejler til seagate men lytter fortsat videre. Tak indtil videre.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 21-09-08 14:58

Tak for svaret LuffeA.