/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Nye oplysninger til GPS
Fra : Hasmark1
Vist : 287 gange
20 point
Dato : 28-07-08 18:37

Jeg kunne tænke mig at opdatere den information der ligger i div. GPS'ere. Altså vi har en restaurant, et badeland og overnatningsmuligheder, men intet af det popper op når man søger på lignende i vores område.
Hvordan bliver man optaget på/i sådan et kort?!
Ydermere kommer folk ud på en længere omvej når de kører hertil efter anvisningerne på deres GPS, dette kunne jeg også godt tænke mig at rette.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-08 19:07

Jeg tror at du skal kontakte de firmaer som laver kort materiale til de forskellige gps, der er to store udbydere af kort, som sælger kort til gps fabrikanterne, jeg har lige købt en TomTom med Maps Share og regner med selv at kunne rette fejl på kortet og benytte andres rettelser, men det er kun TomTom som har denne tjeneste, men har du såden TomTom en gps, så kan du rette kort i dit område og andre brugere kan så hente dine rettelser

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-07-08 21:56

du skal bruge POI Point of intraras se herhttp://www.gratispoi.dk/news.php

Kommentar
Fra : Hasmark1

Dato : 29-08-08 09:52

Jeg har prøvet at tilmelde mig på http://www.gratispoi.dk/news.php, men får ingen tilbagemelding?
Og nu har jeg spurgt en del af vores gæster. De bruger ikke TOMTOM, og man kan ikke opdatere hvis man ikke har sådan en med brugerlicens til