/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv kort
Fra : Keyvan2002
Vist : 2945 gange
50 point
Dato : 10-03-03 21:13

jeg har en tv kort som jeg bruger meget for at se de forskellige programmer.men jeg kan ikke se tv1000 ( kodet)og cinema( kodet).findes det noget program som kan virke som en dekoder.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 10-03-03 21:42

hmm...er vi ude i ulovligheder ????

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 10-03-03 22:03

Der findes ingen kort - som er lovlige !!!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-03-03 11:04

Ulovligheder...og hvad så!

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 12-03-03 18:52

Der kan købes kortbrænder, og downloades diverse programmer - lovligt
men de må bare ikke bruges lovligt

Det virker fremragende !!

Kommentar
Fra : Keyvan2002

Dato : 12-03-03 21:28

hej,
jeg har kortet i min pc,

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 13-03-03 18:14

Hej -
Det kort der kan bruges er et kort du sætter i din parabol modtager, magen til det du køber tv-programmer på normalt.
så køber du et tomt kort og brænder nye koder på det.

brænderen tilsluttes printerporten på din pc - og vupti så har du gratis tv !!!!!

Kommentar
Fra : Keyvan2002

Dato : 13-03-03 22:49

hej unlucky,

det her er en TV KORT som er installeret i min komputer og gører computeren til et fjernsyn.

her er adressen http://www.averm.co.uk/products/index3.htm

Accepteret svar
Fra : Scooby_Doo

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-03 08:23

Der er mange der forsøger halvhjertet at give dig svar.

Jeg går udfra at du modtager tv1000 og Cinema over antennekabelet fra din antenneforening.

Hvis dette er korrekt er der kun en mulighed tilbage, det er hvis din antenneforening bruger Selector som dekoder, det gør bla. TDC og Stofa, Denne dekoder benytter sig af kort til at dekode kanalerne disse kort kan også findes som piratkort med koder på nettet.

Det samme gør sig gældende for hvis du har egen parabol, Denne dekoder benytter sig af kort til at dekode kanalerne disse kort kan også findes som piratkort med koder på nettet.

Men hvis din forening ikke bruger dekoderen kaldet "Selector" så bruger de en anden form for dekoder og her er der ikke noget at gøre end og købe sig en parabol.

Men husk det er ulovligt at beside piratkort til afkodning af tv-kanaler

Med venlig hilsen
Scooby Doo

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 18-03-03 16:23

Tak for svaret Scooby_Doo.