/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hjerneskade.
Fra : Mosebaek
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 27-07-08 00:11

Helt ærlig: Han må ha`haft en hjerneskade i forvejen.
http://www.dr.dk/Regioner/Nordvestsjaelland/Nyheder/Kalundborg/2008/07/25/090247.htm
Sådan en eksemplar af dyreracen,burde fradømmes retten til at avle unger.
......... En stærk konklusion. Men nu engang min mening.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-07-08 00:47

Ja, jeg er ked af at sige det, men mange unge fædre gør sådanne ting...og moderen må være der og sige fra.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-07-08 07:50

Ja, det er igen et sørgeligt eksempel på hvordan trafikanter glemmer at tage hovedet med når de skal ud i trafikken

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-08 08:45

Han er sikkert ansat ved forsvaret,
major eller noget

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-07-08 09:20

Et barn på tanken af en motorcykel, 100 km hvor der sikkert max må kører 80 km.

Tja hvad skal man skrive, tror ikke det ord der vil dække det er opfundet endnu og jeg kan ikke li komme på et nyt ord.

Gad vide hvornår der inføres kørekort til børn?????

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-08 09:34

han skulle fratages retten til både at være far og køre.. Både MC og bil..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-08 09:46

Ja af med pølsehornet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-08 12:15

Major som 26 årig det er vist rigtigt Teil..... du aner ikke en hujende fis om forsvaret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-08 12:20

Citat
hvordan trafikanter glemmer at tage hovedet med....

iah.
Der står:
Citat
Både far og søn benyttede heldigvis styrthjelm
Hvis ikke det var på hovedet, så kunne det være morsomt at høre, hvor den så var monteret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-07-08 13:05

Bare endnu et bevis på at den sidste idiot stadig ikke har set dagens lys

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-07-08 15:47

- han er sikkert i familie med Teil...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-07-08 17:39

Ikke fordi,jeg har noget imod Tail.........

Citat
- han er sikkert i familie med Teil...

Mosebaek.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-07-08 18:16

Citat
Hvis ikke det var på hovedet, så kunne det være morsomt at høre, hvor den så var monteret.

Det kunne det da sikkert være morsomt, hvis det ikke var så tragisk

Det var jo ment i overført - betydning hvis nogen skulle være i tvivl...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-08 22:39

Citat
Major som 26 årig det er vist rigtigt Teil..... du aner ikke en hujende fis om forsvaret

Jo da, det er forsvaret der ikke aner en skid om mennesker.
Bare en menig soldat spørger dumt, tror de han er et talent
og tilbydes uddannelse og fine titler med sildesalat.
De deltager i rambolege og ser fil med indiana jones.
Derefter er de prof.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-08 22:40

fil = film

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-08 22:41

Så vræler de i højen sky når fjenden skyder på dem.
De kræver psykologhjælp fordi en muslim slog en skid i nærheden.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-07-08 16:08

Tak for svaret Tilde38.Dette er også lige mine tanker.

Citat
han skulle fratages retten til både at være far og køre.. Både MC og bil..

Vi har vel alle lavet "numre" i trafikken,men dette er så stupid,at det skriger til himlen.

Og så vil jeg slutte,inden det udarter sig til en diskussion om det danske forsvar.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-08 16:19

SÅ skulle du måske en anden gang stille dit spørgsmål (som det ikke var ) i en specifik gruppe og ikke i smalltalk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-07-08 16:27

Citat
Jo da, det er forsvaret der ikke aner en skid om mennesker.
Bare en menig soldat spørger dumt, tror de han er et talent
og tilbydes uddannelse og fine titler med sildesalat.
De deltager i rambolege og ser fil med indiana jones.
Derefter er de prof.
Dompap snak. Karakteristisk for en person som udtaler sig uden belæg, men forfærdelig gerne vil opfattes som værende godt inde i stoffet. Blærerøv

Hold nu bøtte Teil....så er der såmænd ingen der opdager at du er komplet spejlblank

Psykologhjælp.... Det er nu psykologerne som har markedsført sig selv fantastisk godt. Den ros skal de fandme ha. Politiet og hjemmeværnet servicerer de osse, når de får skrammer på legeme og sjæl....mest sjæl

Samtidig... så er vi der igen, er det tydeligt, at det nærmeste du har været død og ødelæggelse er en rådhusdue kørt over af en Skoda.