/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
algerex købes hvor ??????
Fra : solling
Vist : 5444 gange
50 point
Dato : 25-07-08 10:40

Hej hej er forhåbentligt nemt spørgsmål som jeg desværre ikke selv kan finde svar på.... er der nogen der ved hvor man kan købe "algerex super" Jeg skal bruge det i mit havebassin og kan simpelthen ikke finde det .. har ringet til matas, det lokale byggemarked, plantorama osv... har kigget på hjemmesiden for dem der laver det (ketox.com) med der står bare at siden er under opbygning. JEg har fundet det til både på bådinfo og en butik der hedder fjordblink der sælger det over nettet, men det KAN DA IKKE VÆRE RIGTIGT AT MAN IKKE KAN FÅ DET I EN ALM BUTIK når det anbefales til alt muligt godt...... håber at der er nogen der kan hjælpe mig....
ps bor på nordfyn
mvh line

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 25-07-08 10:59

http://www.aquatex.dk/da/rensdesinfektion/algebekaempelse/springvand/
, men bemærk det er kun til bassiner med større fisk

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-08 11:01

http://vandhaven.dk/havedamme/index.html
forhandler en lidt bedre version

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 01-09-08 11:05

Tak for svaret stig54.

Kommentar
Fra : aquatex

Dato : 30-06-11 18:47

Pas på efterligninger.
Gør som både Tivoli, Amalienborg Slot og mange kommuner. Brug de miljøvenlige Algerex produkter til algebekæmpelse.

Algerex Super+ til at holde bassiner og soringvand fri for alger.

Algerex Poly til at
- Klare vand i bassiner
- Fjernelse af alger, mos og begroninger på fliser, tage, hegn, murværk, facader.

Køb dem på http://Shop.Aquatex.dk - under rensning og desinfektion.