/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hjælp, min kone har tandpine..
Fra : bassenborg
Vist : 907 gange
100 point
Dato : 25-07-08 08:16

Min kone har tandpine, og de fleste tandlæger har ferie. De der ikke har ferie har ikke nogen ledige tider.
Hvad gør man så? Er der et eller andet alternativ?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-07-08 08:24

RING TIL LÆGEVAGTEN I DEN BY DU BOR I.

DE HAR FORBINDELSE TIL EN TANDLÆGE, SOM KAN TAGE AKUTTE PATIENTER.

GOD BEDRING MED HENDE.

MVH
AG112

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-08 08:25

Hvis du virkelig ikke kan finde en tandlæge, der har tid, må din kone en tur til tandlægevagten, men det koster!
Her er en liste over tandlægevagter i større byer

http://www.fleregladesmil.dk/default.asp?id=55&mnu=7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-08 08:58

Det lyder næsten som om din kone ikke har givet udtryk for hvordan hun egentligt har det.

Når man har tandpine, plejer tandlægerne altid at kunne putte en akut patient ind, også selv om det ikke er deres egen faste patient.

Hun må ikke give op, det kan blive en laaaaang week-end, ring til nogle flere, eller ring engang mere til dem hun har talt med.....

Hvis alt andet glipper, kan hun som alternativ løsning, forsigtigt tygge hele nelliker.

Nelliken skal tygges/lægges ved den tand hvor det gør ondt, det er olien i nelliken der hjælper, men hun skal passe på, det kan være hårdt for tandkød og tunge, men det hjælper.

Jeg har selv i en aktut situation afprøvet nelliker, og de hjalp, selv om jeg havde svært ved at tro det, og endnu sværere ved at gøre forsøget, men som sagt det hjalp.

Jeg nævnte det for min tandlæge, da jeg week-enden var overstået, han kendte godt til det, for som tandlægevagt, brugte han det også, men som nellike olie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-07-08 09:12

Hvilken by bor du i Bassenborg?

Citat
RING TIL LÆGEVAGTEN I DEN BY DU BOR I.

DE HAR FORBINDELSE TIL EN TANDLÆGE, SOM KAN TAGE AKUTTE PATIENTER.

GOD BEDRING MED HENDE.

MVH
AG112

Og idioten AG112 blir ved med sine "bogstavmalerier", i stedet for som alle andre at skrive normalt. Hun kan i sin lille hjerne ikke fatte, at det på internatioinalt netsprog betyder at man råber når man skriver med stort, selv om hun har fået det at vide 1.000 gange. IDIOT

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 25-07-08 09:19

Tak for svaret HelleBirgitte. Hun har fået en tid efter at have ringet til 18 tandlæger

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-07-08 09:53

Ag 112 kan bare ikke finde ud af tastaturet og slå caps-lock fra.

eller også er hun svagtseende og kan ikke finde brillerne. Så hjælper det med kapitaler på skærmen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-07-08 09:53

Selv tak - hvor er det godt det, trods besvær, kunne lade sig gøre at få en tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-07-08 10:10

transor

Svagtseende LOOL Ja det kunne jo være, men jeg hælder nu mere til svagtbegavet