/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopiere cd
Fra : Kortoververden
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 23-07-08 21:10

Jeg skal lave en kopi af en data cd, hv ordan gøres dette nemmes i Vista Home?

Findes der et program der kan det indbygget, eller skal jeg downloade noget, og hvad virker fint?

Jeg skál givetvis kun bruge det den ene gang, så hvis ekstra software er nødvendigt vil jeg foretrække freeware

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-08 21:14

Opret en mappe på skrivebordet og navngiv den, læg pågældende CD i drevet og overfør indholdet via stifinder til pågældende mappe, derefter brændes mappen ned på en ny skive via Dit brænderprogram.

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-07-08 21:17

Tak for svaret LuffeA.

Prøver lige at rykke væk fra mikro ovnen, tror hjernen er ristet