/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ånden i glasset
Fra : la-chica-line
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 23-07-08 19:43

Heej jeg vil godt hører hvad i synes om 'ånden i glasset', og kan i evt. fortælle mig lidt om det inden jeg og mine veninder begiver os ud i noget vi ikke ved noget om? ^^

1. hvordan beskytter man sig? såå demonen ikke forfølger en bagefter

2. har hørt at demonen kan forfølge en hvis man ikke siger ordentligt farvel til den? og hvordan gør man det?

3. hvad må man abselut IKKE spørge den om?

4. en af mine ældre rigtig gode veninder studere 'sort magi' (noget de har i familien) hun siger at man skal have midler fra naturen med som fx. blomster, ild, saltvand og den slags er det rigtigt?

5. hun siger også det er klogest at spille det på græs 'som også er en del af natuen'

6. Hvilke sider/links kan i anbefale mig?

7. og hvaad bør jeg ellers vide?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-08 19:54

Det bedste råd jeg kan give er:

HOLD FINGRENE FRA DEN SLAGS...

men det råd har du/I sikkert fået allerede, og er stadig interesserede i at lege med jeres liv og helbred - så rigtig god fornøjelse...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-07-08 19:56

Jeg ville også holde mig laaangt væk..

Det var noget, vi legede med i folkeskolen og det eneste det gav af resultat var, at vi hele tiden gik og rystede lidt af skræk for, om vi nu havde hidkaldt en eller anden forbandelse over os.

Jeg tror såmænd ikke man får kontakt til noget som helst - men tankerne løber løbsk og man kan blive endog meget syg af det.

Så leg en anden leg..

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-08 19:58

I dette link, kan du se, at nogle tror på det, andre mener det er noget barnligt pjat.

Så spil hvor i har lyst, og tag det ikke for mere end hvad det er - et spil -

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%C3%A5nden+i+glasset%2Bregler&meta=

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-08 20:00

Nu glemte du jo sikkert også lige at tilføje, som i dit forgående spørgsmål:

og nu skal i ikke komme med jeres dumme bemærkninger om hvor dumt det er at ryge for det er ikke det mit spørgsmål går ud på, forstået? :D

M.V.H Line

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-08 20:04

En der tror skriver følgende fremgangsmåde

du tager et fyrfadslys og et glas og en plade-agtig-ting der du skriver alle alfabetets bogstaver og tallene 1 - 10 og sp tror jeg også man skriver ja og nej,

så varmer du glassets kant op med lyset og sætter glasset ud over lyset. når lyset er gået ud (for det gør det jo af sig selv) tager man i et snuptag lyset ud og lader være med at slippe røgen alt for meget ud. så lægger alle en finger på glassets bund og lukker øjnene ( glasset står nu på pladen hvorpå man har skrevet alt det der i kanten) så er der en der spørger ,,har vi en ånd med os" og så er det meningen at glasset skal flytte sig over på enden ja eller nej, man kan spørge om hvad ånden hedder og sådan hvornår den døde, og den svarer ved at flytte sig fra bogstav til bogstav.
så er det op til en selv om man vil tro på det eller fortælle til folk omkring sig at det virkede selvom det ikke gjorde.

http://community.dr.dk/default.ns?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=1014776&intForumID=40

og i samme link, en der ikke tror på det

Somom det virker..
Der kan vAEre mange grunde til man tror det virker, maake fordi man i underbevistheden kan tro paa det, og derfor flytter man glasset unden man selv ved det, og derfor kender "aande" alle svarene..

Men som mange siger skal man ogsaa passe paa det spil, ikke fordi det virker men fordi det kan fucke mange mennesker op, der var engang en piger der spillede det, hun spurgte "aanden" om hvornaar hun skulle dOE, og den svarede 10 dage, hun dOEde ikke om de 10 tage, for hun troede saa meget paa det at hun tog sit liv nAEste dag..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 20:15

Hvis man absolut gerne vil være bange for noget, så er ånden i glasset en af måderne.
Andre gode muligheder for angst er de forskellige religiøse sekter.

Læg mærke til at alt hvad der findes af forskellige remedier.......................
er fremstillet af menneskehånd.

Nyd dog livet og naturen uden, at klamre dig til noget uforståeligt.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 23-07-08 20:58

http://aandeniglasset.dk/

Måske der er noget her.. Der er vist ingen direkte "opskrift" på det, men en masse oplevelser, og links videre..

Om du vil lege det her eller ej vil jeg ikke stille mig til dommer over for.. Men brug din (jeres) sunde fornuft.

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 23-07-08 23:08

Altså jah jeg ville nu os bare lade hver..
men godt råd: LAD HVER AT SPØRG OM DØDEN!
ikke spørg om hvornår en dør eller noget !!

Jeg ar hørt mig nogle historier om dette, ved ikk om det er sandt..
Men lige meget hvad er det skræmmede hehe :P

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:09

OVERTRO_________
Godt PÅVIRKET af det YDRE/ andre mennesker.
Citat
og hvaad bør jeg ellers vide?

Men er du SÅ følsom__snak med en dyrlæge.
De kan aflive KRYPENE for dig___

SE`s vi klokken 23:59:59_____osv

Men har DU de såkaldte evner.
ville jeg sgu holde min KÆFT.
Da det kan VÆRE temmeligt UHYGGELIGT at se hvordan andre
dør. eller skal igennem for at komme den VEJ____________-

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 23-07-08 23:12

Man skal holde sig væk fra ting man ikke har fuld kontrol over, det gælder i alle livets forhold. Så spørg jer selv - kan vi kontrollerer dette 100 % ? Hvis svaret er bare 99 % ja så hold jer væk og find på noget andet hvis i keder jer

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:14

Citat
Altså jah jeg ville nu os bare lade hver..
men godt råd: LAD HVER AT SPØRG OM DØDEN!
ikke spørg om hvornår en dør eller noget !!

Har set min _______hedengang.
FOKKKKKKKKKKKKKKK_temmeligt voldeligt og andet,
plus der var meget andet der skulle SKE først_ SOM er sket
men ikke noget med at fald4e ud af et tårn eller andet.
Fatter bare ikke _ jeg kunne se DET dengang,
da det meste IKKE fandtes da jeg var lille.
men det kom i en anden tilstand, da jeg var 10 år ??

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:16

Citat
hvordan beskytter man sig? såå demonen ikke forfølger en bagefter

Hænger DEN LOKALE PUSHER ___________

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 24-07-08 15:19

klamigen .. Du er godt nok uforståelig..

Godkendelse af svar
Fra : la-chica-line

Dato : 24-07-08 19:32

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 24-07-08 20:25

Jeg håber vitterlig, at I holder fingrene fra det...!

Ånder er - firkantet sagt - personer, som ikke længere har en krop. Og personer findes (som vi alle ved) søde og ikke søde. Og sådan er det også med ånder.

Måske bumper I ind i en sød eller to, men I kan også sagtens bumpe ind i end styg én, som én af jer så hænger på, indtil I får fat i en med forstand på sagerne, som så kan hjælpe ånden videre over på den anden side.

Om man tror på ånder eller ej, ændrer ikke ved det, at de i det mindste kan findes... Og så bør man overveje meget, meget grundigt, om man vil løbe risikoen for at have noget "usynligt", som generer i måske resten af livet (og måske uden at finde ud af, hvad det er).

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 24-07-08 20:29

Og hvis du gerne vil google på andet end Nordsteds link, så udskift "+regler" med "farlig"...

Så skifter du måske/forhåbentlig mening...!?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%C3%A5nden+i+glasset+farligt&meta=

Stikker du f.eks. også en pind i en hvepserede, bare fordi nogen (som du i øvrigt ikke ved, om de ved noget om det...!) siger til dig, at det er bare en leg...????