/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
PS3, Stofa, internet?
Fra : absinthe
Vist : 4251 gange
85 point
Dato : 23-07-08 18:58

Har lige fået en Playstation 3 og vil gerne på nettet med den. Men det vil den ikke. Når jeg prøver at få forbindelse til internettet kommer denne besked frem: timeout på serveren fejl (80710092). Hvad betyder det? Kan det have noget at gøre med at jeg normalt skal logge på nettet fra Stofa's webside med brugernavn og adgangskode? Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 23-07-08 19:50

Det er derfor du ikke kan komme på, stofa tjekker på MAC adresser hvilke pc'er der går på nettet og den har logget din pc, derfor kan du playstation ikke komme på, men jeg ved desværre ikke om det er muligt at få begge på

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 23-07-08 19:52

derfor kan din playstation, skulle der have stået...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-07-08 21:57

er det med kabel eller trådløs ?
hvilken router har du ?
tjek din opsætning
sitat fra nettet>>Du giver dig jo egentlig selv svaret ved at du ikke har uPnP sat til, enten har du deaktiveret den i routeren ikke nare ikke valgt den til på din PS3, det vil da netop være smartet at sætte tilgængelig når du køre via en router, så vil den selv "hoppe" rundt på portene , og vil derfor selv finde hul igennem. Det er normalt med uPnP Portforward.

Kommentar
Fra : absinthe

Dato : 23-07-08 22:07

Det er kabel jeg bruger. Jeg har UPnP aktiveret. Det er sikkert noget med den MAC adresse. Men det er vel noget jeg skal kontakte Stofa for at få lavet.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 85 point
Dato : 24-07-08 10:36

Du skal tilmelde dig Always on hos Stofa så skulle det virke http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=126

Godkendelse af svar
Fra : absinthe

Dato : 24-07-08 17:46

Tak for svaret tedd. Skulle bare finde PS3'ens MAC adresse og tilmelde den via Stofas Always on.