/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hr Gud, eller Frk Gud?
Fra : yearhouse
Vist : 769 gange
50 point
Dato : 23-07-08 16:03

Nu snakkes der noget om, hvorvidt Gud er en mand eller kvinde.

JEG har fundet ud af, at englene er hankøn !

I psalmebogen står der: "Lysets engle går med GLANS"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-08 16:07

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-08 16:07

Ja jeg ville sq nødig have hans lange hvide skæg.....

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 60 point
Dato : 23-07-08 16:13

Det blev opklaret for længe siden - var det her på kandu? I hvertfald var argumentet klart nok: " Hvis Gud var hunkøn ville hun have heddet Gudrun"

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-07-08 16:30

for filan, Valde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 16:38

Gud er ikke køn. Derfor blev der lave to slags, for at se hvad der var bedst.
Men det kniber lidt med opdatering, af den ene slags.
Men satan er et damemenneske som gør det hedt for enhver der træder ind af døren.

Den anden slags er nu meget god, en gang i mellem.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-07-08 17:06

arf arf

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-07-08 19:22

Hvis der havde været nogen gud, ville hun have været en neger.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-08 20:43

Min arbejdsplads har en leder der tror hun er Gud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 20:57

Jeg må da vist være gud.

Guddd hvor er du fjollet.......................hører jeg så tit.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-07-08 21:39

Citat
Lysets engle går med GLANS"

Tror du ikke glorien er lidt vel blakket

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-07-08 21:55

Elementært, Watson......

Gud har jo en søn, moderen er ikke Gud, og Jesus er ikke født i dølgsmål, eller har ukendt far, derfor må Gud være en mand.
Kristendommen og Islam har også den samme Gud, hvis Gud var en kvinde ville den islamiske verden nok have et helt anderledes syn på kvinder..............og katolske præster kunne gifte sig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-07-08 23:22

Det hedder ikke hr eller fru, det hedder hr og fru. Gud er hermafrodit.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-07-08 23:24

Hvis der var en gud og hun var en kvinde, ville det vel være en frøken?

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 24-07-08 10:59

Tak for svaret valde..

Dén vil jeg huske

og tak til alle

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-07-08 12:03

Selv tak