/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Points
Fra : Lion36
Vist : 580 gange
500 point
Dato : 23-07-08 15:39

Jeg mangler at få 300 points efter brugere har accepteret mine svar.

Det drejer sig om:
Opdatering af AVG af 22/7
Deaktiveret jobliste af 18/7

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-08 15:42

Som "almindelig" bruger kan du ikke optjene "superpoint"

Du skal være superbruger for at kunne få superpoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-08 15:46

Du kan læse om pointsystemet her

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 23-07-08 15:46

Ja hvad er så ideen i at jeg sidder og svarer andre uden at få points......tåbeligt system.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-08 15:48

Jeg synes nu, det er rimeligt, at almindelige brugere også får accepteret deres svar.

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 23-07-08 15:50

Jamen almindelig brugere får åbenbart ikke deres point, det er det der er tåbeligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-08 15:54

Jeg mener, at det er svaret, det kommer an på, og ikke point.

Der er ikke noget tåbeligt i systemet. Du har selv valgt at være almindelig bruger.

Hvis du vil være superbruger, så kan du jo bare blive det.

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 23-07-08 15:57

Du får 500 points, hvis du kan fortælle mig hvordan min profil kan nedlægges

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-08 15:57

Så må du hellere bliver superbruger

Hvad får jeg ud af at blive superbruger hos kandu.dk?

Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar.

Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren. Du får også chance for at vinde nogle af de flotte gaver som vi udlover til de personer, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

Du kan læse om hele pointsystemet her : http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-08 15:59

Du kan ikke nedlægge din profil

Du kan redigere i din profil, så du ikke mere får mails fra kandu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-08 15:59

Din profil kan ikke nedlægges, men du kan lade være med at besvare på noget som helst, så ryger du lige så stille ud i glemslen.

Du kan også i din profil, sætte flueben, så du ikke modtager mails fra kandu

Men bliv dog, måske kan du selv få brug for kandu -

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 23-07-08 16:01

Lorte system......
- og det er min sidste kommetar i Kandu.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 23-07-08 16:03

Det er desuden gratis at blive super bruger så kan ikke se problemet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-08 16:03

Når jeg kikker i din profil, ser det da ud til, at du har benyttet dig af kandu, så hvorfor "melde sig ud" pga point, du kan da stadig blive superbruger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-08 16:04

Citat
Du får 500 points, hvis du kan fortælle mig hvordan min profil kan nedlægges

det ovenstående har du så fået svar på - men hvorfor ikke bare klikke og blive superbruger ? - så får du i hvertfald 200 point til at starte med, nu du går så meget op i det

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-07-08 16:05

Citat
Du får 500 points, hvis du kan fortælle mig hvordan min profil kan nedlægges
- . Du kan blive udelukket, men det er vist ikke det samme??

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-07-08 16:07

PS: til hest med pointene - der er alligevel så meget snyd herinde til ingen grund, da man vist ikke få sin præmie hvis man skulle være så heldig at vinde månedens lodtrækning.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-07-08 16:11

Nemlig....

Spild af mavesyre. Gevinsten kommer aldrig.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-07-08 16:11

Citat
Spild af mavesyre. Gevinsten kommer aldrig.
- jeg venter stadig på den øl......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-07-08 16:12

Iøvrigt er du ikke selv flink til at acceptere. Du har flere annullerede end accepterede!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-07-08 16:30

Citat
Jamen almindelig brugere får åbenbart ikke deres point, det er det der er tåbeligt.

Egentligt er det da også tåbeligt, at jagte point, som du alligevel ikke kan omsætte til hverken penge, øl, cigaretter eller det der er frækkere!
Pointene er blot en erkendelse til dig om at du er god til at hjælpe andre; og ikke en rygende fis mere!
Jeg har tusindvis af point, og aner ikke hvad jeg skal bruge dem til, men derfor hjælper jeg da gerne hvor mine svage evner rækker!
Så tag du det helt afslappet Lion36

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-08 16:38

Citat
Lorte system......
- og det er min sidste kommetar i Kandu.

Så kunne man næsten fristes til at skrive "lortebruger"...

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 18
- Annullerede 24
- Slettede 0
Ialt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 16:41
Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-07-08 16:57

Citat
- Annullerede 24

Det er nok for at spare på de point han allerede har!

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 23-07-08 17:09

,,,, men prøv lige at se her Medlemsdato : 27-06-2004
mon lion36 er lidt langsom i optrækket
han (m/k) har da haft rigelig tid -- 4 år -- til at sætte sig ind i sagerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 17:10

Almindelige brugere får da også point for accepteret svar.
Der er vist nogle tusinde almindelige point her:
http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=89494&mode=4
Tæl selv efter.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-07-08 17:22

Så mangler man da vist at vokse lidt hvis man bliver pernitten over nogle få point heh

Jeg er her fordi der tit er gode råd at hente på kandu, og hvis jeg så engang imellem er så heldig at jeg er i stand til at svare på noget, så fedt nok, men hul i pointene, jeg ser ingen grund til at lave det hele til en konkurrence.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 23-07-08 17:52

eyvind

mon ikke man kan copy /paste ind i et regneark
så man slipper for at sidde med sin kugleramme

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-08 18:14

Lion36 (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 173018

Lorte system......
- og det er min sidste kommetar i Kandu.

Det er sikkert den sidste kommentar fra Lion36, vi sidder nok og skriver for "døve ører"...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-08 19:26

MissBe

Sådan her:
eyvind er fra et regneark > copy / past

Eyvind.......................58152
e.c.............................86399
Emesen..................101214

Ialt...........................187613

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-07-08 19:50

Citat
Lorte system...... - og det er min sidste kommetar i Kandu.

Solen har taget for hårdt på ham,ude i haven.Det har virkelig været varmt idag.
Iøvrigt synes jeg dette point hysteri,er grinagtigt.Hvad gavner de i grunden.
Jeg kan godt se for Superbrugerne,er der måske lidt prestige i det.
Men ellers: Pointerne er ca.ligesåmeget værd i Kandu,som pengene i Matador spillet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:20

Citat
Ja hvad er så ideen i at jeg sidder og svarer andre uden at få points......tåbeligt system.

Minder mig om KLUMME__meld dig ind og DELTAG I
ÅRETS PRÆMIE__TORSK
-------
Eller som andre brugere__HJÆLP ANDRE.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:22

Citat
Men ellers: Pointerne er ca.ligesåmeget værd i Kandu,som pengene i Matador spillet.

OG BROK er der masser AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF__
Sorry min skrift, kan ikke skifte den ud med ANDRE fonte....

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:24

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 23-07-08 23:32

Citat
OG BROK er der masser AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF__
Sorry min skrift, kan ikke skifte den ud med ANDRE fonte....

Sædvanligt tåbeligt, fordrukkent og uforståeligt vrøvl fra den klamme som har gevaldig travlt med klumme...

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:34

Citat
Du kan blive udelukket, men det er vist ikke det samme??

AF HVEM_____
herinde er ALT lovligt, til man bliver hacket...
Og så kalder de/ det bare for en VENNETJENSTE_ over for kan_do.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-07-08 23:35

Citat
Sædvanligt tåbeligt, fordrukkent og uforståeligt vrøvl fra den klamme som har gevaldig travlt med klumme...

Og samme BRUGER ____________LOL mig i søvn

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 24-07-08 12:22

,,,,øøøøøøøøøvvv jeg kommer kun op lige over 5000
men det er da dejligt at have sluppet af med kuglerammen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-08 19:57

misssBe - jeg har talt sammen med OpenOffice regneark, og det giver måske lidt mere.
Og måske fordi jeg har været der lidt længere.