/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson 310?
Fra : hr_kegle
Vist : 306 gange
5 point
Dato : 10-03-03 16:20

Er der nogen som har hørt hvornår denne mobiltelefon kommer på markedet?
Er det en telefon som er værd at sætte penge i?
Og hvad kommer den til at koste?

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 5 point
Dato : 10-03-03 20:02

Sony-ericssons direktør siger i denne uge, men hos sonofon regner de ikke med at have den før April.

32 polyfonsike toner
Tony Hawks pro skater 4
GPRS, EMS og MMS
Størrelse: 104 x 49 x 20 mm

Kamera som tilbehør

Pris: Under 1000 kroner med abb. og omkring 1400 u./abb

Den har dog kun 256 farver og ifølge min mening trækker det meget ned.

Hvis man kan lide designet så er det en fed telefon til prisen.
Jeg synes personligt den er grim, men det er jo også bare min mening...

Godkendelse af svar
Fra : hr_kegle

Dato : 10-03-03 22:10

Tak for svaret evil_jew. jeg synes nu at den er meget cool nok... og det med farverne betyder sku ikke så meget bare man kan se hvad der står på skærmen og så er den jo billig i forhold til andre nye telefoner kan man da sige!!!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 10-03-03 22:17

klart nok.... Men ville hellere købe en t68i så. De bliver billigere og billigere for tiden pga. T610 snart kommer.
Brugt kan man også sagtens finde en ok tlf. til en tusse.