/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hævelse/irriteret anus
Fra : noiz
Vist : 12856 gange
20 point
Dato : 22-07-08 14:25

Hej.. håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.
Det er ved at gå mig på nerverne.
Jeg har her de sidste 2 ugers tid døjet med en slags hævelse af anus..
Det er lidt somom det yderste af anus hæver, det er vel ringmusklen? Og så popper det helt ud og kommer nærmest til at ligne sådan en 2-3 bylder der sidder i eller lige rundt om anus.
For ca. 2 uger siden, var hævede jeg lidt, men det fortog sig og forsvandt over et par dage.. nu er det så kommet igen og har været der et par dage nu igen, det er ikke særlig behageligt for det er ret ømt, og ikke særlig sjovt når jeg skal på toilet.

Jeg har her på det sidste brugt noget anti-acne cleanser på ballerne og det er da muligt der sikkert er kommet noget af det tæt på anus, tænkte bare om det måske var skyld i det. Produktet hedder Anthony Acne Cleanser.

Håber der er nogle der kan give lidt svar på hva der måske kan være galt, er lidt flov over at skulle gå til læge :(

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-07-08 14:32

DER ER INGEN DER BEHØVER VÆRE FLOV OVER AT GÅ TIL LÆGEN, HELLER IKKE DIG.
DU SKAL BARE KOMME AF STED HURTIGST MULIG, FØR DET BLIVER VÆRRE.

DER ER INGEN, HELLER IKKE SELV OM DER SKULLE SIDDE EN LÆGE IBLANDT OS, DER KAN STILLE EN DIANOSE,
UDEN AT HAVE SET PROBLEMET, DET BLIVER TIL FORSKELLIGE HUSRÅD, SOM OFTE JO OGSÅ ER MÆGTIG GODE, MEN JEG TROR DU BEHØVER EN LÆGE, HURTIGST MULIG.

GOD BEDRING
MVH
AG112

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 22-07-08 14:48

Som AG112 skriver: afsted til lægen. Kan være hæmorider, men det ved lægen bedre end nogen på Kandu.

Kommentar
Fra : noiz

Dato : 22-07-08 15:01

Lidt svært at tage til læge nu da de har lukket :S
Har forsøgt at ringe, og måske det er lidt meget at tage til vagtlæge?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-07-08 15:12

Det ville være dumt ikke at gå til lægen. Du kunne jo i værstefald risikere at det var endetarmskræft. Den sygdom blir ikke helbredt af lidt acnecreme ligesom den heller ikke forsvinder af sig selv

Flot ag112. Sikke nogle flotte store bogstaver du har skrevet. Du har selv lavet den ik?? Kan du virkelig slet ikke finde ud af at opføre dig normalt? Selvom du er en gammel indebrændt syrlig kælling, kan du vel nol finde ud af at trykke på "caps lock" og så finde en anden måde at gøre dig bemærket på IDIOT

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 22-07-08 16:34

Klumme - hvorfor kan du altid finde et eller andet, som irriterer dig så grundigt, at du er nødt til at svine andre folk til. det må da være dig der er syrlig og indebrændt, når store bogstaver kan udlade så svinsk en reaktion. Mange spørgsmål drukner i mudderkastning.

Kommentar
Fra : noiz

Dato : 22-07-08 16:34

siger heller ikke jeg prøver at "helbrede" det med acenecreme....
spørger bare om det kunne være skyld i hævelsen.

Accepteret svar
Fra : babee

Modtaget 20 point
Dato : 22-07-08 17:10

jeg er næsten sikker på det er hæmorider da jeg selv fik det efter min fødsel og ja det kan gøre meget ondt. og de kan godt gå i sig selv igen men kommer gerne igen hvis man har tynd eller hård mave. du kan købe nogle piller der hedder idoform ( et middel der sætter maven iorden) hvis man har dårlig mave. lægen kan give dig både cream og piller mod hæmoriderne og ellers kan man få dem fjernet på sygehuset og det er ikke slemt det har jeg fået med mine. håber du kan bruge svaret

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-07-08 17:16

Hvor har du mange lidelsesfæller.
Gå til lægen der findes mange midler og lindrende cremer. Lad være med at bruge den der acne creme, det kan da godt være den forværrer det. Hvis du har, eller kan skafffe dig ,en der hedder Lokobase repair, eller en lignende creme, så kan det godt være at det kan lindre en lille bitte smule. men gå til lægen allerede i morgen.
Der er da nok ingem tvivl om at det er hæmorider; Men slå dig ikke til tåls med at jeg siger det.
Husk lægen ser et utal af hæmorider, det er en lumsk sygdom der er kommet bag på mange . god bedring med det

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-07-08 17:17

Citat
siger heller ikke jeg prøver at "helbrede" det med acenecreme....

Det overordnede i indlægget var egentlig, at du skulle søge læge, men hvis man som du både er svagt fattende og bange for at vise din lidelse til en læge..... så må du bare lære at leve med at dit røvhul er ved at vende vrangen udaf. Der er ingen på Kandu som kan helbrede dig.

Til Skytten.
Citat
hvorfor kan du altid finde et eller andet, som irriterer dig så grundigt

Tænk det spørger jeg også mig selv om. Det er utroligt at der stadig findes skvadderhoveder som AG112 der for at spille smart og "jeg bestemmer selv", ikke gider følge de mest almindelige retningslinjer for færden på nettet. Bortset fra det, så kan jeg ikke rigtig se hvorfor du skulle møve dig ind i billedet. Jeg kan i hvert fald ikke se, at du på nogen måde forsøger at hjælpe noiz, men udelukkende bruger tråden til at stimulere dit lille ego og yndlingsaversionen Klumme. Skvadderhoved

Med hilsen fra Krummen - Klummes lille hjælper imod "THAIKON"

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-07-08 17:17

Sorry...."THAIKON" = Totalt hjernedøde anerobe imbecile kandu og net brugere

Kommentar
Fra : noiz

Dato : 22-07-08 17:51

Jeg har haft og har stadig lidt tynd mave ret tit.. så der er formentlig skyld i det kommer og går.
Takker mange gange for jeres indlæg.. Valde, Babee, achtonfem, AG112..
Blev lidt skræmt af de første indlæg, så blev jeg irriteret over de næste, og de sidste var en "lettelse".

Jeg vil smutte til lægen imorgen, og håber de kan hjælpe mig.. har ikke lyst til at blive opereret, så håber det kan klares uden :)

Eneste jeg undrer mig over er at det kommer så pludseligt.. over en dags tid eller 2 blev jeg fuldstændig hævet.. så der må næsten være noget der har sat ekstra gang i det..

Anyway.. Takker igen..

Kommentar
Fra : noiz

Dato : 22-07-08 17:52

--- De sidste var en "lettelse".. - bortset fra klummen/krummen altså

Godkendelse af svar
Fra : noiz

Dato : 22-07-08 17:54

Tak for svaret babee.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 23-07-08 01:27

Giver skytten49 fuldstændig ret.
De eneste indebrændte og svagtfattende kællinger og idioter her må vist være klumme og krummen.
Søg dog hjælp!