/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Huske indtastninger
Fra : Dieter
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 22-07-08 14:14

Hej,
jeg ved ikke rigtig hvilket fagudtryk man bruger til følgende:
Når man i et eller andet program (f.eks. KanDu) indtaster brugernavn og kodeord, kan
PCén huske det, hvis man beder om det..
Min PC kan IKKE huske det, jeg skal HVER gang indtaste det hele igen, når jeg åbner programmet.
Hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 22-07-08 14:18

Du må jo have slået funktionen fra, der gemmer cookies??

Funktioner-internetindstillinger-beskyttelse af personlige oplysninger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-08 14:41

gå op i funktioner - internet indstillinger - fanebladet indhold - autoudførelse - indstillinger -- sæt hak i "brugernavnet og adgangskoder i formularer"

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-07-08 15:30

Hej,
tak for svarene.
Men de hjalp desværre ikke.
1) Til Olesen-50:
Ved "slå blikering af popop vinduer til (i beskyttelse af personlige indstillinger ) har jeg sat et hak. Er det forkert ?

2) til Miritdk
Der er sat hak i brugernavnet og adgangskoder

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 22-07-08 19:20

Der skal også sættes hak i 'spørg om adgangskoder skal gemmes', inde i indhold/autoudførelse/indstillinger.

Ret vigtig detalje

Håber det virker nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-08 13:21

du kører du ccleaner ved opstart automatisk - for så sletter du jo det hele