/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Efterlysning af firma (S411)
Fra : Niederhof
Vist : 1254 gange
300 point
Dato : 22-07-08 10:26

Sidder her på jobbet og sveder i den danske sommer

Jeg mangler navnet på et firma der bl.a leverer plastkabinetter - specielt et lille kabinet/stikhus, der kaldes S411.
Firmaet jeg mangler navnet på, ligger i omegnen af Hobro / Randers...

Håber nogen herinde kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-08 10:36

Du kunne spørge firmet her om de sælger via DK
http://www.compucase-hec.co.uk/mainpages/product_detail.asp?pid=34

Ellers kan det måske være at Deltaco kan hjælpe dig.

Eller her:
http://www.proshop.dk/showProduct.aspx?prodid=162122

Kommentar
Fra : kvkgruppen

Dato : 22-07-08 11:10

nim plast

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-07-08 11:19
Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 150 point
Dato : 22-07-08 12:09

Er det ikke det gamle Electromatic du leder efter??? de leverede relæer i S serien bla. S411.
Idag hedder det Carlo Gavazzi. Det har lagt i Hadsten, men er ikke sikker på at det ligger der mere.

De små kabinetter med 11 bens stik i bunden, beregnet til en printplade + div. indvendig, kan du feks købe hos RS.

MVH

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 22-07-08 12:45

Eyvind : Takker, men det drejer sig om et lille plastkabinet, med 11-polet sokkel i bunden.
kvkgruppen : nim plast giver ikke de rigtige hits på Google - desværre.
valde : dine links hjælper da afgjort mod solen, men den er nu ikke så fremherskende i øjeblikket.
viskinge : Det er lige præcis de samme kasser som Electromatic (Carlo Gavazzi) leverer deres S-systemer i, men jeg har ikke fundet dem hos RS (mener godt nok at vi før har fået en 'nød-levering' derfra..)

MEN en god kollega fandt frem til firmanavnet - i ved : "øøøhhh, har vi ikke nogle til at ligge nede på 'fjern-lageret' ??? Jeg kigger lige...." - og der LÅ jo en pakke på fjern-lageret, en pakke fra Desim (www.desim.dk)

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 22-07-08 12:47

Så skal vi jo til fordeling af pointene - og jeg opretter lige et par tråde ekstra, så i alle kan få en bid af kagen, for jeres hjælpsomhed.

Tak for svaret viskinge.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-07-08 14:16

Ja, jeg tænkte det nok.
S411 er soklen.

Og jo RS har dem. RS nr.147-0343 Kr. 30,00 v 1stk.

MVH