/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox contra IE 7.0
Fra : ipbirk
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 22-07-08 09:09

Hej
Jeg har et spørgsmål omkring favoritter i IE og firefox, efter jeg har installeret firefox blev jeg spurgt om jeg ville importere cokies,favoritter o.s.v. det er meget smart, nu har jeg kørt med Firefox et stykke tid, og kunne tænke mig at prøve IE igen, nu kommer mit spørgsmål, kan jeg nu importere favoritter fra firefox til IE, idet der er kommet flere favoritter til siden installationen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 22-07-08 09:34

Ja det kan du, først gemmer du en kopi af Bogmærker fra Firefox, gem den for eksempel på skrivebordet, derefter åbner du Internet Explorer, klik på Filer og på Importer og eksporter, markerer linjen Importer favoritter klik på Næste og find dine Bogmærker fra Firefox

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 22-07-08 09:52

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 10:01

Selv tak, har du styr på at sikkerheds kopiere Bogmærker fra Firefox ? Ellers kan det nåes endnu, bare spørg