/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
grafik på den bærbare
Fra : thorkil1
Vist : 406 gange
400 point
Dato : 21-07-08 23:45

Jeg er igang med at købe en bærbare til sønnike... sikken et arbejde ...

Han vil gerne spille ind i mellem ... Jeg har kig på en asus-computer, hvor der står følgende om grafik :

Nogen ide om det kan bruges til spil (uden at det skal være ferrariudgaven..)

Grafik controller :ATI Radeon HD 3470 - 256 MB

Du det med graik controller - eller skal jeg gå efter et selvstændigt grafikkort for at det dur. Han skal jo nok også se en dvd ind i mellem..

mvh
thorkil

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-07-08 06:58

Du bør helt klart gå efter et selvstændigt grafikkort og det kan sagtens fås for gode penge, hvad er dit budget og hvilke andre krav er der til maskinen?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 22-07-08 12:47

Jeg mener at det er et ret godt grafikkort for en bærbar maskine! 256mb ram er måske i underkanten, men på den anden side kommer den jo nok aldrig til at spille de allernyeste og grafiktunge spil.

Jeg har lige købt en zepto maskine med et gforce 8600gt med 512mb ram dedikeret, for 7000kr, den var sat ned fra 12000 påstod de ;)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-07-08 18:12

http://www.zeptoeksperten.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674

se her

Der er der en der bare kan og vil spille spil og den er med en lynhurtig processor

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-07-08 18:17

Eller smid de 8000 på bordet og få den nye Zeptos, NOX A15
Se trailer her http://banners.zepto.com/Trailers/Nox/index.html

spar lige 500 her i forhold til at købe den hos Zepto

http://www.zeptoeksperten.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1079

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-07-08 09:55

budgettet lyder på 6000 - 6500 kr....

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-07-08 10:06

ser da absolut interessante ud - de her zepto-maskiner - og så vidt jeg kan se så nogenlunde grafikkort

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-07-08 19:44

Hvor i landet er du?

Vi sælger Zepto i Sonofon butikkerne og fordi vi skifter sortiment lige nu står der en Zepto 3415 normalpris 9000 som du kan få for 5500 i Sonofon butikken på Vesterbrogade i København

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 25-07-08 08:30

ser interesssant ud!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-08 19:56

Har nu den tredie Zepto i huset og kun en er skiftet med tiden. Den brændte pludselig bundkort og processor af efter 1½ år og der var inden slinger i valsen. Jeg fik en spritny 6625WD på garantien. Så servicen fejler heller ikke noget.