/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
O.V.N. KOM HER !!!
Fra : piaskov
Vist : 616 gange
300 point
Dato : 21-07-08 17:17

Hej o.v.n.
1000 tak for hjælpen i pm. Det er bare i orden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-08 17:51

Nu skal jeg altså spise

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 21-07-08 17:52

Du kommanderer rundt med folk kom her og kom hid, og det værste er at vi hopper og springer for dig piaskov spurgte om data kunne flyttes fra en computer som ikke kunne starte, jeg gav et par tip men hjalp ellers ikke med noget, men piaskov nægter at annullere spørgsmålet igen, og og ja jeg hopper og springer for damen

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-08 17:52

Tak for svaret o.v.n..
Det tog sin tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 17:53

Bon appetit eller hvad det nu hedder derovre østpå

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:04

o.v.n du er nok for nem??

man kan da heller ikke lade jeg to være alene et par uger, uden i laver ting og sager

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 18:09

Jamen kan jeg gøre for jeg har charme og hvad var det med piger og fruer ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-07-08 18:18

Hvad har I to gamle damer gang i

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 18:19

Ikke noget for gamle doktorer

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-07-08 18:21

De to truntetøser er ældre en mig den ene ni måneder og den anden ??????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-07-08 18:32

Det er ikke engang damer, det er koner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:33

Dr_dem......KLAP I

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-07-08 18:34

Om lidt begynder det at hagle

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-07-08 18:35

Farvel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 18:39

Rolig nu Doktor, pas på blodtrykket

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-07-08 18:42

O V N...

OVRE PÅ SIDE 2 HAR JEG OGSÅ EN TIL DIG

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-07-08 18:42

( undskyld pia )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:45

Faaarvel dr_dem

MissBe, du behøver ikke undskylde, når tråden er lukket får spørgeren slet ikke mails fra tråden -
en ret irritende fejl ved kandu-

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 18:48

Side 2 så mange sider kan jeg slet ikke bladre til

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-07-08 18:51
Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-07-08 18:53

nordsted ------- og jeg skal locke ud for at overhovedet bladre i noget som helst

ellers går der kvas i al menu

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 21-07-08 18:53

Citat
når tråden er lukket får spørgeren slet ikke mails fra tråden

det er så ikke rigtig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 18:56

MissBe kategorien Timesharing bliver ikke vist blandt Seneste tyve på ret mange computere, hvis du vil have folk (andre end mig) i tale, så skal du sikkert ud i PMer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 18:59

Docmuth.....så skulle det være ændret inden for de sidste par uger, men det kan Piaskov da lige fortælle.... Piaskov, har du fået en masse mails, i denne tråd efter den er lukket???

Hvis hun ellers ser tråden igen

O.V.N jeg kan da godt finde dig på side t

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 21-07-08 19:01

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-08 17:51

--------------------------------------------------------------------------------

Nu skal jeg altså spise

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-08 19:03

Dochmuth, det beviser da ikke at Piaskov får mails efter hun har lukket.

Hun har faktisk slet ikke skrevet i tråden, efter hun lukkede spørgsmålet

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-07-08 19:04

ovn hvad mener du med --Seneste tyve -- ???

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 21-07-08 19:05

Nordsted1

Glem det

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 21-07-08 19:16

Man kan stadivæk skrive

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-08 22:42

Citat
Piaskov, har du fået en masse mails, i denne tråd efter den er lukket???

Ja tak skal i ha. Der er godt nok gang i den
Men for min skyld ingen alarm .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-08 22:43

Citat
undskyld pia )

Alt i orden missBe !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-08 23:41

Citat
ovn hvad mener du med --Seneste tyve -- ???
hvis du klikker på Vis din profil og på Abonnementer, så kan du selv vælge de emner som interesserer dig, ude yderst til højre står der TopX
Citat
TopX   Du ønsker at valgte grupper skal indgå i menuen "Seneste inlæg"
altså hvis der ikke er markering i det felt, så vises kategorien ikke på din computer, når du er logget ind, jeg har ingen markering i blandt andre Timesharing, jeg aner ikke hvad det er og vil ikke skrive i den kategori så hvorfor lade den optage plads mellem Seneste nye spørgsmål

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 22-07-08 09:35

nu er der en naturlig forklaring på det

jeg har på et tidligere tidspunkt fjernet samtlige flueben i min profil
jeg gad simpelthen ikke alle de emiler, der 'spammede' min ind-mail

jeg har så ikke været opmærksom på yderste højre kolonne med topX
de flueben har jeg også fjernet >>>>> men så er det jo derfor der er "kvas" i min menu
når jeg er locket ind og trykker: "Seneste indlæg"

nu har jeg så fået sat flueben igen i højre kolonne: top-X
og alt virker som det skal - alle : "seneste indlæg" vises i fuld udstrækning
uden at jeg behøver at locke ud

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 22-07-08 09:45

,,,,, i øvrigt er - timesharing - lidt i stil med

som når folk kan have "leje-bils-ordninger" men hvor der var tale om ferie-lejligheder sydpå

altså MEGET rundt regnet .... noget 'andels' ferie-lejligheds halløj
hvor man 'ejer' brugsretten til en bolig ET BESTEMT TIDSRUM i en lejlighed sydpå
andre familier /personer har så brugsretten (??) til den samme lejlighed på et andet tidspunkt

men det er vist gået helt bag om dansen
(ligger nogle år tilbage)
der var vist også en gang svindel og humbug ind over

skibs-anparter det er der jo heller ikke noget nogen hører noget om mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 10:05

Så blev jeg lidt klogere, igen i dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-08 10:12

Citat
Ja tak skal i ha. Der er godt nok gang i den

Vil det sige, at Kandu langt om længe har fået fejlen rettet?? Det lyder næsten for godt til at være sandt

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 22-07-08 10:29

citat: "
Så blev jeg lidt klogere, igen i dag
"
,,,, velkommen i klubben

det er sq værre med dem der står stille

,,,, når bare man er lidt bedre om aftenen end man var samme morgenen - så har det været en go' dag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-08 10:39

Meeen jeg tror ikke jeg personligt har ram nok, til at huske alle de informationer

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 22-07-08 10:47

nordsted
nu har du jo lige haft ferie - så du skal nok komme i go' form igen

men
du har nu en rigtig god evne til at huske det vigtige

ps. vi krydser alt til på torsdag

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 22-07-08 19:03

Citat
når tråden er lukket får spørgeren slet ikke mails fra tråden

Citat
Piaskov, har du fået en masse mails, i denne tråd efter den er lukket???

Ja tak skal i ha. Der er godt nok gang i den
Men for min skyld ingen alarm .

Jaaa man fik ret sååååå

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 22-07-08 19:14

,,,, jeg har til gængæld en rettelse !!!!

citat: "
som når folk kan have "leje-bils-ordninger" men hvor der var tale om ferie-lejligheder sydpå
"

der slulle selvfølgelig have stået: "DELE-bils-ordninger"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-08 23:09

Dejligt at kandu har fået rettet fejlen.... der er så ærgeligt at folk har snakket videre i ens afsluttede tråde, og jeg ikke selv er med - vil så nødig gå glip af noget

MissBe, hvor er det pænt af dig, jeg har godt nok også selv kriller i maven pga torsdag.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-07-08 23:58

Jeg fik altså ingen mail, dengang Ans ønskede god ferie, efter at jeg havde accepteret Ans´svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-07-08 09:38

Så må jeg hellere ønske dig god ferie i denne tråd, men nu er du måske taget afsted