/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Acer Orbicam ????
Fra : Black_megan
Vist : 1567 gange
74 point
Dato : 21-07-08 17:06

Hej alle her på kandu.dk

jeg har en acer aspire 3050 med vista installeret..

Mit webcam, Acer Orbicam, virker fint i messenger og lignende, men jeg ville gerne bruge det udenfor også, til videooptagelse og til at tage billeder.. fandt acer orbicam program på acer's download side og har installeret og ser fint ud, men der står, når jeg åbner programmet: Enten blev der ikke fundet et webcam, eller også fungerer det ikke korrekt..

I enhedshåndtering kan jeg finde webcam'et men der er ingen fejl, enheden fungerer korrekt :s

Det er et indbygget webcam, der sidder i låget og kan drejes, men lampen lyser ikke når jeg starter programmet :( Hvad skal jeg gøre.. :)

Har prøvet at geninstallere software.. :) kan ikke finde en genvej på tastaturet der skulle tænde kameraet.. nogen ideer?? :S

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-07-08 19:38

http://www.dailyrush.dk/hardware/boards/372/topics/49986/

selv om det er et gammelt spørgsmål er det måske forklaringen. Prøv på Acers hjemmeside under support

Kommentar
Fra : Fijala