/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook expres vil have adg.kode ??
Fra : bantam
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 10-03-03 14:50

Hej

Hvergang jeg går i mit outlook expres postprogram kommer den op og vil have adg. kode, det har jeg aldrig bedt om, og hvis jeg så trykker på annuler, kommer posten da også, og jeg kan også sende.

Det er lidt irreterende, og hvordan får jeg det væk så den kører uden det problem.

Jeg bruger outlook 2000 ellers, men vil nok bruge expres noget mere hvis jeg kan få det til at fungere?

Håber i forstår hvad jeg mener, og en har lidt hjælp? På forhånd tak

Med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-03 15:17

Kan du ikke sætte et flueben i "gem adgangskode" ???

/Philip

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-03-03 16:24

ja som philipf siger du skal skrive koden og så vinkle af i gem adgangskode så skulle det gerne virke næste gang

Mvh

Solgaard

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 06-05-03 17:08

Da jeg ikke fik klaret mit problem med et svar jeg kunne bruge, har jeg simpelt hen trukket lod for at lukke spgsm.

mvh
Bantam

PS, man er åbenbart nødt til at give det mindst en stjerne for at lukke